پمسابقات لیمیت

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

تاریخچه باشگاه
افتخارات
بیوگرافی
اخبار
آنتی رئال ومنچستر
عکس وفیلم
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

پمسابقات لیمیت

  • 364


معرفي اين رويداد

اُور د لیمیت عنوان پی پر ویویی است که سال دوم خود را در کمپانی دبلیو دبلیو ای تجربه میکند.این پی پر ویو سال 2010 تاسیس شد و جایگزین پی پر ویوی جاجمنت دی شد که همیشه ماه می در دبلیو دبلیو ای برگزار میشد و اُور د لیمیت جای آن را گرفت.

پی پر ویوی اُور د لیمیت 2011 روز 22 می 2011 در کِی آرنا و در شهر سیاتل از واشنگتن برگزار می شود.این دومین اُور د لیمیت است. سال گذشته پی پی وی اُور د لیمیت با شکل و شمایل خاصی برگزار شد.مین اونت این پی پی وی بازی تاریخی آی کوییت باتیستا و جان سینا بود که آخرین حضور باتیستا در کمپانی دبلیو دبلیو ای بود.

امسال هم مین اونت این پی پی وی بازی آی کوییت د میز و جان سینا است و به نظر می رسد دبلیو دبلیو ای در نظر دارد این پی پی وی را مخصوص مسابقات آی کوییت جان سینا کند که رکوردی در آن داشته باشد. چیزی شبیه به رکورد آندرتیکر در رسلمنیا جان سینا هم در اُور د لیمیت در حال زدن رکورد است.

ادامه ي متن در ادامه ي مطلب

تاريخچه ي برگزاري مسابقات پي پي وي آور د ليميت

رویداد / تاریخ / مکان / میـن اونـت / تایتل

اُور د لیمیت 2010 / 23 می 2010 / دترویت، میشیگان / جان سینا مقابل باتیستا در یک آی کوییت مچ / دبلیو دبلیو ای

اُور د لیمیت 2011 / 22 می 2011 / سیاتل، واشنگتن / جان سینا مقابل د میز در یک آی کوییت مچ / دبلیو دبلیو ای

مسابقات ثبت شده:

رويداد:پي پي وي آور دليميت 2011

تاريخ برگزاري:22مي2011

استاديوم:كي آرنا

مكان برگزاري مسابقات:سياتل-واشنگتن

حامي مسابقات:بدون نتيجه

ساعن بازگشايي در هاي پاركينگ:2بعد از ظهر

ساعت باز گشايي در هاي استاديوم:3:45

ساعت شروع مسابقات:4:45بعد از ظه


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:49
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی کریشن

  • 386


نام واقعی اش William Jason Reso است.

او بیشتر با نام های Christian و Christian Cage به رینگ می آمد.

کریستین در 30 نوامبر 1973 چشم به دنیا گشود و محل تولدش در Orangeville, Ontario است و متعهل است.

قد او 1.6 فوت است و وزنش 227 lbs

ادامه ی متن در ادامه ی مطلب

او چهار مربی داشت به نام های Ron Hutchison و Dory Funk یا همان JR و Tom Pritchard ، این هم بگم که Ron Hutchison در سال 1994 مربی کریستین بود.

او کشتی کج را از سال 1995 آغاز کرد و از افتخاراتش میتونیم قهرمانی ECW رو بیان کنیم و دیگر افتخاراتش به شرح ذیل است :

1 بار کمربند SSW Tag Team titles را داشته است.

1 بار کمربند ECW Heavyweight title را داشته است.

2 سال کمربند PCW Heavyweight title را  داشته است.

1 بار کمربند ICW Street Fight Tag Team titles را داشته است.

1 سال هم با شکست دادن Taka Michinoku توانست کمربند WWF Light-Heavyweight title را به نام خودش کند.

1 بار توانست به همراه هم تیمی خود یعنی Edge  7 بار کمربند WWF Tag Team titles را به نام خودشان کنند.

1 سال توانست با شکست دادن Edge به کمربند WWF Intercontinental title دست یابد.

1 بار توانست با هم تیمی خودش یعنی Lance Storm حریفان خودشان یعنی Hulk Hogan و Edge را شکست دادند و به کمربند WWF Tag Team titles را بدست آوردند.

1 بار با هم تیمی خودش یعنی Chris Jericho توانست حریفانشان یعنی Kane و Hurricane را شکست دهند و کمربند WWF Tag Team titles را بدست آوردند.

1 بار با شکست دادن Bradshaw توانست کمربند WWF European title را بدست آورد.

در Wrestlemania X8 توانست با شکست دادن Molly به کمربند WWF Hardcore title دست یابد.

در JudGment سال 2003 در یک مسابقه Battle Royal توانست در رینگ بماند و کمربند WWE Intercontinental title را بدست آورد.

با شکست دادن Booker T در 10 آگوست 2003 توانست بار دیگر کمربند WWE Intercontinental title را بدست آورد.

با شکست دادن Jeff Jarrett در 12 فوریه 2006 توانست کمربند NWA World Heavyweight title را بدست آورد.

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

همه چیز در مورد راسل مینیا2011

  • 339




-----------------------------------

پیش نمایش رسلمنیا 2011:
 

ثانیه شماری برای آغاز بزرگترین پی پی وی WWE و بزرگترین رویداد پرو رسلینگ در دنیا آغاز شده است. رسلمنیا، عنوان این پی پی وی است كه تا ساعاتی دیگر 27 مین رویداد خود را تجربه خواهد كرد. این پی پی وی بر خلاف سایر رویدادهای WWE به مدت 4 ساعت برگزار خواهد شد در طی این 4 ساعت 9 مسابقه رسمی اعلام شده است كه حضور اسطوره های قدیمی در مسابقه، جذابیت این رویداد را بیش از پیش كرده است.

تاریخچه پی پی وی رسلمنیا:
رسلمنیا برای اولین بار در سال 1985 برگزار شد و تا به حال 26 اپیزود از آن برگزار شده است و از این حیث به پدربزرگ همه رویداد ها معروف شده است. این رویداد همیشه پر درآمد برای WWE و وینس مكمن بوده است، طوری كه سال هاست بلیط آن از ماه ها قبل از برگزاری این رویداد، پیش فروش می شود. كمپانی WWE همیشه بهترین ایده ها را برای استاران در رسلمنیا می دهد تا هم رضایت طرفداران خود و هم سود خوبی از طریق حمایت كننده های خود به دست آورد. اولین رسلمنیا در سال 1985 در استادیوم محبوب مدیسون در نیویورك سیتی برگزار شد و لحظاتی تاریخی در آن رقم خورد. پرتماشاگر ترین رسلمنیا مربوط به سال 1987 و رسلمنیا 3 می شود كه بیش از 93 هزار نفر از آن رویداد دیدن كردند.

مراسم های ویژه پیش از رسلمنیا:
مراسم های ویژه ای هر ساله در فاصله چند روز مانده به رسلمنیا برگزار می شود كه از مهم ترین آن ها می توان به رسلمنیا اكسس و هال اف فیمر اشاره كرد. رسلمنیا اكسس برای اولین بار در 27 مارس سال 1999 توسط WWE اجرا شد و در طی این مراسم، استاران كمپانی به دیدار هواداران خواهند رفت و با آن ها عكس و امضا می دهند و كمپانی هم محصولات خود را برای فروش قرار می دهد. مراسم هال اف فیمر نیز هر ساله یك شب قبل از رسلمنیا برگزار خواهد شد و در طی آن، كمپانی از اسطوره ها و استاران بازنشسته خود قدردانی می كند و این استاران در مراسمی حاضر خواهند شد و صحبت هایی را خواهند كرد. این مراسم، امسال از ساعت 20 به وقت محلی در آرنا فیلیپس برگزار خواهد شد و توسط بازی WWE All Star حمایت خواهد شد.

جزئیات و اطلاعات دقیق رسلمنیا 2011:
تاریخ برگزاری: 3 آپریل برابر با 15 فروردین
روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 18:30 به وقت محلی برابر با 3:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: جورجیا، آتلانتا
محل برگزاری مسابقه: استادیوم جورجیا دووم
حامی مسابقه: 8 اسپانسر
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 17:15 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این لینك
والپیر رسمی: در این لینك
لوگوی رسمی: در این لینك

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2011:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE: دمیز (C) در مقابل جان سینا
بی شك یكی از بازی هایی كه همیشه در رسلمنیا جذاب بوده است، مسابقه كمربند قهرمانی WWE بوده است كه امسال بر خلاف سال های گذشته از كیفیت بالایی برخوردار نیست. دمیز كه تا چند روز آینده ركورد د راك را بر سر طولانی ترین قهرمان كمربند WWE راك خواهد زد، از شوء راء بعد از پی پی وی سوروایور سریز 2010 توانست كمربند را از رندی اورتن بگیرد و با خوش شانسی و با كمك سایر استارها از جمله نكسوس، الكس رایلی و ... تا به حال قهرمان مانده است. او كه جدی ترین استوری را با رندی اورتن بر سر كمربند داشته است، حال باید با قهرمانی كه چند سال است در رسلمنیا قهرمان می شود! بازی كند. جان سینا كه اخیرا با د راك درگیر شده است و در راء گذشته توانست به او AA بزند، به احتمال زیاد باید در رسلمنیا منتظر راك باتوم دراك به خود باشد! سینا كه دیگر برای همه عادت شده است كه در رسلمنیا بر سر كمربند WWE بازی كند، احتمالا امسال هم قهرمان این كمربند خواهد شد. در این بازی به احتمال بسیار زیاد د راك دخالت خواهد كرد. طبق آخرین خبرها، شانس پیروزی دو استار تا حدودی برابر است اما احتمالا باید منتظر پیروزی جان سینا و قهرمانی تكراری او در رسلمنیا باشیم!

مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: ادج (C) در مقابل آلبرتو دلریو
اما در مسابقه كمربند سنگین وزن، آلبرتو دلریو باید با قهرمان كنونی كمربند یعنی ادج مبارزه كند. در این بازی، كریسچن همراه ادج و برودس كلای همراه دلریو در بازی خواهند بود اما بازی نخواهند كرد ولی احتمالا باید شاهد درگیری آن ها باشیم. ادج كه توانست در پی پی وی TLC 2010 كمربند را از كین بگیرد و پس از آن دقایقی به دالف زیگلر واگذار كرد و مجددا توانست قهرمان كمربند شود باید با قهرمان رویال رامبل مچ امسال نبرد كند. آلبرتو دلریو، استار مكزیكی و آینده دار كمپانی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و احتمال این كه او در رسلمنیا، كمربند را ادج بگیرد كم نیست! این دو در شوء های گذشته اسمك داون و راء نیز با هم درگیری های زیادی داشته اند كه تا حدودی برتری در این جنگ با ادج همراه بوده است. طبق آخرین خبرها، احتمال پیروزی ادج در این بازی كمی بیشتر از دلریو است چرا كه ادج 3 بار پیاپی است كه در رسلمنیا باخته است و جالب اینجاست كه در هر سه بار قبلی او هیل بوده است و حال امسال فیس است. از طرفی هم در رسلمنیا های اخیر، همیشه برنده رویال رامبل مچ در رسلمنیا بازنده بوده است كه این دو مورد تا حدودی برنده بازی را مشخص می كند.

مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی ایالات متحده: شیموس (C) در مقابل دنیل برایان
یكی دیگر از بازی های بی كیفیت امسال، جدال شیموس و برایان بر سر كمربند یونایتد استیز خواهد بود. برایان كه پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است، پس از پیروزی مقابل دمیز در سال گذشته توانست قهرمان كمربند فوق شود و ماه ها عنوان خود را حفظ كند. او پس از استوری با دمیز، اصلا استوری خاصی سر كمربند نداشته است تا این كه در اپیزود های اخیر راء با شیموس درگیر شد و نتوانست مقابل او بایستد و كمربند را به او واگذار كرد. طبق آخرین خبرها، احتمال پیروزی شیموس در این بازی بسیار زیاد است و او احتمالا عنوان خود را حفظ خواهد كرد.

مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2011:
No Holds Barred Match With The Streak On The Line: آندرتیكر در مقابل تریپل اچ
بازی بزرگ رسلمنیا امسال، نبرد دو لجند قدیمی كمپانی است. تریپل اچ كه پس از این كه توسط شیموس در اكستریم رولز سال گذشته مصدوم شد، حدود 1 سال غیبت داشت تا این كه با بازگشت در شب بازگشت آندرتیكر، همه را غافل گیر كرد. آندرتیكر نیز كه در براگینك رایتس 2010 توسط برادر ناتنی خود، كین در یك بازی زنده به گور كردن شكست خورد و پس از آن دیگر خبری از وی نشد. او در طول غیبت خود، كتف خود را به تیغ جراحان سپرد تا مصدومیتی كه در هل این ا سل سال گذشته برایش به وجود آمده بود، برطرف گردد. هم اكنون حال این دو باید در یك بازی بدون قانون (No Holds) برابر هم به نبرد بپردازند. مسابقه ای كه نه DQ ، نه كانت اوت و نه هیچ قانون دیگری دارد و برنده آن تنها با پین كردن و تپ اوت مشخص می شود. به احتمال زیاد در این مسابقه باید منتظر استفاده تریپل اچ از چكش باشیم كه تیر خلاصی به قانون PG بزند! قانون پی جی ای كه دیگر از آن در مسابقات خبری نیست و خیلی كمرنگ شده است! هم چنین طی خبرهایی از منابع معتبر قرار است كه شان مایكلز نیز در این بازی دخالتی داشته باشد. با توجه به قانون بازی، هر شخصی می تواند در این مسابقه دخالت كند و آن شخص نیز به احتمال بسیار زیاد شان مایكلز خواهد بود. مایكلز كه در راء گذشته با آندرتیكر درگیر شد، احتمال زیاد به ضرر تیكر در این مسابقه دخالت می كند! طبق آخرین خبرها، در رسلمنیا امسال نیز باید منتظر پیروزی آندرتیكر و ادامه استریك او باشیم و نظاره گر علامت 0-19 او بنشینیم!

One On One Match, Nexus Is Banned From RingSide: سی ام پانك در مقابل رندی اورتن
یكی از بازی های مهیج و احتمالا جذاب، این مسابقه خواهد بود. مسابقه ای كه پانك باید بدون نكسوس مسابقه دهد! پانك كه سال گذشته به برند راء منتقل شد و طی یك استوری ناتمام با جان سینا، لیدر جدید نكسوس شد و در ادامه طی حمله به اورتن در رویال رامبل امسال، موجب باخت او به دمیز و شروع استوری نكسوس با اورتن شد. اورتن نیز كه در سال گذشته موفق شد كمربند قهرمانی WWE را از شیموس بگیرد، تنها چند هفته بعد این كمربند را به دمیز واگذار كرد و در چند بازی در پی پی وی های بعدی سر كمربند با او مسابقه داد كه در هر بازی، دمیز به ناحق موفق میشد كه اورتن را ببرد تا كار به دخالت پانك كشیده شد و استوری تكراری این دو این بار با حضور نكسوس آغاز شد. اعضای نكسوس كه یكی پس از دیگری در طی ماه گذشته توسط اورتن پانت كیك خوردند و احتمالا چند هفته دیگر دور از مسابقات خواهند بود، حال لیدر خود را تنها گذاشتند و پانك باید با اورتن مصدوم روبه رو شود! نویسندگان كمپانی با توجه به اینكه اورتن پیروز بازی با پانك خواهد بود، در راء دو هفته گذشته صحنه ای را تدارك دیده اند كه پانك به اورتن در پاركینگ استادیوم حمله كرد و باعث مصدومیت یكی از پاهای اورتن شد تا حداقل جذابیت این بازی در رسلمنیا بیشتر شود. طبق آخرین خبرها، شانس پیروزی هر دو استار كاملا برابر است اما شنیده ها حاكی از آن است كه حتی استیو آستین هم در این بازی دخالتی داشته باشد و به پانك حمله كند!

One On One Match: ری میستریو در مقابل كودی رودز
یكی دیگر از بازی های بی كیفیت امسال، قطعا این مسابقه خواهد بود. یكی از خبرگزاری ها درباره این بازی اعلام كرده بود كه این مسابقه سر ماسك میستریو خواهد بود و او در این بازی ماسك خود را درخواهد آورد و با سین كارا، استار جدید كمپانی درگیر خواهد شد! اما این مسئله، چیزی می توان گفت، محال است! زیرا كه این بازی، طبق اعلام رسمی سایت WWE ، یك بازی معمولی است و سر ماسك نخواهد بود و همچنین سین كارا، استار جدید كمپانی قرار است پس از رسلمنیا به برند راء منتقل شود و با میستریو كه در اسمك داون است كار و ارتباطی نخواهد داشت. به نظر می رسد این استوری نه چندان جالب كه سر بینی شكسته! رودز آغاز شده است، مثل مسابقه میستریو و جی بی ال در رسلمنیا 25، طی چند ثانیه به پایان برسد! طی آخرین خبرها، به احتمال بسیار زیاد برنده این مسابقه شخص فیس استوری یعنی ری میستریو خواهد بود.

Eight Man Tagh Team Match: گروه دكور در مقابل كین، بیگشو، مارلا و كازلاو
عدم برگزاری مانی این د بانك در رسلمنیا امسال باعث به وجود آمدن چنین بازی هایی شده است! یك مسابقه دیگر كه صرفا برای پر كردن وقت پی پی وی است. دكور كه در چند شوء گذشته با كین و بیگشو درگیر بودند و تا حدودی موفق و تا حدودی نیز ناموفق عمل كرده اند، حال علاوه بر این دو استار قدرتمند، مارلا و كازلاو را نیز مقابل خود می بینند. هر چند اگر بیگشو نیز به تنهایی مقابل این گروه قرار بگیرد، مسلما برنده آن مشخص است! این مسابقه نیز یك بازی معمولی خواهد بود و به احتمال زیاد، تیم فیس ها برنده آن خواهند بود. هم چنین شنیده ها حاكی از آن است كه باید منتظر درگیری دو تیم پس از پایان بازی باشیم.

One On One Match: جری دكینگ لاولر در مقابل مایكل كول همراه جك سواگر
Special Guest Referee: استون كلد، استیو آستین
یكی دیگر از مسابقاتی كه شاید ارزش دیدن را داشته باشد، این مسابقه خواهد بود. یك استوری مزخرف! بین دو گزارشگر كمپانی كه تا به حال سابقه همچین بازی را در سال های اخیر در رسلمنیا نداشتیم. جری لاولر، هال اف فیمر 60 ساله كمپانی باید با شخصی بازی كند كه حتی یك حركت ساده كشتی هم بلند نیست! به همین دلیل كول، سواگر را همراه خود در این بازی دارد تا علاوه بر مربیگری كول، از او نیز در طول مسابقه حفاظت كند. مربی كه تنها در این چند هفته فقط انگل لاك را به كول آموزش داده است! اما در طرفی دیگر استون كلد حضور دارد. او كه سابقه داوری چنین بازی هایی را در رسلمنیا داشته است، برای جذاب تر شدن این بازی اضافه شده است. نتیجه این بازی حتی از قبل هم كاملا مشخص بود و شكی در پیروزی لاولر آن هم با وجود داوری به نام استیو آستین وجود ندارد.

Tag Team Match: زیگلر، لیكول به همراه ویكی گوئررو در مقابل موریسون، تریش و اسنوكی
این مسابقه می تواند بسیار جالب باشد چرا كه تریش استراتوس پس از سال ها به كمپانی بازگشته است و در رسلمنیا نیز حضور دارد. او آخرین بازی خود را چند سال پیش با لیتا برگزار كرد! هم چنین زن پرآوازه برنامه پرطرفدار Jerry Show نیز امسال مهمان WWE و رسلمنیاست. اسنوكی كه اكثر شبكه های معتبر تلویزیونی جهان، خبر حضور او را در رسلمنیا بازتاب داده اند، برای مكمن و WWE بسیار سودآور بوده است! اما در طرفی دیگر دالف زیگلر و ویكی گوئررو پس از اخراج از برند اسمك داون توانستند در راء استخدام شوند و لیكول را همراه خود كنند تا به نبرد تیم حریف روند. نتیجه این بازی نیز كاملا مشخص است و باید منتظر پیروزی تیم موریسون، تریش و اسنوكی در این رویداد بزرگ باشیم.

مهمانان ویژه امسال رسلمنیا 2011:
د راك به عنوان سرشناس ترین مهمان رسلمنیا 27 است. او كه نقشی فراتر از مهمان را در رسلمنیا امسال خواهد داشت، در راء گذشته با سینا درگیر شد و از او AA خورد. با اتفاقات به وجود آمده به احتمال بسیار زیاد او در بازی سینا و دمیز دخالت خواهد كرد. اما خواننده ویژه رسلمنیا امسال، كری هلسون خواهد بود كه قرار است همانند رسلمنیاهای سال گذشته، قطعه America The Beautiful را در ابتدای پی پی وی اجرا كند.

غیبت اكثر استاران جوان در رسلمنیا 2011:

همان طوری كه اطلاع دارید، مسابقه مانی این د بانك دیگر از امسال در رسلمنیا برگزار نخواهد شد و برگزاری آن به پی پی وی مختص آن انتقال پیدا كرده است. با این وجود WWE در رسلمنیا امسال از اكثر استاران خود بهره نمی برد كه از مهم ترین آن ها می توان به قهرمان قبلی كمربند اینتركانتیننتال، كوفی كینگستون اشاره كرد كه عدم حضور او كمی عجیب است. همچنین، آرتروث، ایوان برن، درو مك اینتایر، گلداست، مارك هنری، گریت كالی، تد دیبیاسی، تایسون كید، زاك رایدر، یوشی تاتسو، جی تی جی، كریس مسترز و چاوو گوئررو از دیگر استارانی هستند كه در رسلمنیا 27 حضور نخواهند داشت. قابل ذكر است كه در بین دیواها نیز، ملینا، كلی كلی، ناتالیا، ایو تورس، بث فینیكس، ماریس، بری و نیكی بلا، آلیشا فاكس و گیل كیم در این رویداد بزرگ غائب هستند.

هال اف فیمرهای امسال WWE:
امسال نیز مانند سال های گذشته، WWE پیش از رسلمنیا اسطوره هایی را به مراسم هال اف فیمر شب قبل از رسلمنیا دعوت خواهد كرد و از آن ها تمجید خواهد شد. اما لیست كسانی كه در مراسم هال اف فیمر حضور خواهند داشت، مشخص شده است. اما روز چهارشنبه، در كنفرانس خبری رسلمنیا 27 ، تریپل اچ به صورت رسمی اعلام كرد كه اون شان مایكلز را معرفی خواهد نمود. لیست كامل هال اف فیمرهای امسال بدین ترتیب است:
شان مایكلز >>> تریپل اچ، او را معرفی كرد.
د رود واریورز و
پائول الرینگ >>> داستی رودز، او را معرفی كرد.
درو كری >>> كین، او را معرفی كرد.
عبدالله د باچر >>> تری فانك، او را معرفی كرد.
سانی >>> جمعی از دیواها و در راس آن ها میشل مك كول و لیلا، او را معرفی كردند.
جیم دوگان >>> تد دیبیاسی (پدر)، او را معرفی كرد.
باب آرم استرانگ >>> خانواده آرم استرانگ، او را معرفی كرد.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اخبار جدید کشتی کج

  • 361


 

  • آپدیت بر روی وضعیت پانک
پروفایل سی ام پانک مجددا به راستر راء اضافه شد. پروفایل وی در هفته گذشته پس از زدن صحبت هایی علیه وینس مکمن از راستر راء خارج شده بود اما با اتفاقات افتاده در راء این هفته، او جواز حضور در مانی این د بنک را کسب کرد. همچنین در لایو اونت WWE در استرالیا، پانک با ظاهری جدید در رینگ دیده شده است که در آن وی سبیل گذاشته است و ریش خود را زده است! به نظر می رسد این ظاهر جدید در مانی این د بنک، سورپرایزی برای تماشاگران باشد.

  • عدم دادن تایتل شات به دلریو
آلبرتو دلریو با پیروزی برابر ری میستریو و آرتروث در راء گذشته، نامبر وان کنتندر شد ولی با توجه به استخدام مجدد سی ام پانک، وی فرصت حضور در مانی این د بنک و بازی مقابل جان سینا را از دست داد. گفتنی است که سایت WWE نیز اعلام کرده است که احتمال دارد دلریو در مسابقه لدر مچ راء نیز حضور نداشته باشد! قابل ذکر است پس از پیروزی احتمالی سینا برابر پانک در مانی این د بنک، استوری دلریو با سینا شروع خواهد شد و خطم به بازی در سامراسلم می شود!

  • احتمال شورش در شیکاگو
چندین سایت معتبر خبری از احتمال شورش در شهر شیکاگو در صورتی که سی ام پانک بازی خود را به جان سینا در مانی این د بنک ببازد، خبر دادند! این در حالی است که پانک متولد شیکاگو است و قطعا در پی پی وی مانی این د بنک بیش از سینا تشویق خواهد شد. در همین حال با توجه به سابقه شیکاگو، احتمال شورش مردم در صورت باخت پانک پس از بازی وجود دارد و به دغدغه ای جدید برای WWE تبدیل شده است.

  • قهرمان کمربند اینترنت در راء
زک رایدر پس از پیروزی مک گیلاکاتی و اوتانگا در راء این هفته به استیج آمد و حرف معروفش یعنی Woo woo woo You Know it را زد و جایگاه را ترک کرد. پس از این اتفاق گفته شده است که احتمال شروع استوری دو عضو نکسوس با رایدر نیز زیاد است و سایت WWE هم اعلام کرده است که رایدر، قهرمان کمربند اینترنت است! گفتنی است که رایدر در لایو اونت های گذشته کمپانی چندین بار از کمربند خود مقابل حریفان دفاع کرد!

  • اسکات هال در زندان
یکی از سایت های معتبر خبری اعلام کرد که امروز، هال خودش را به زندانی در آمریکا تحویل داده است! همچنین گفته شده است که او 8 روز دیگر زندانی خواهد بود و به دلیل شرایط بد جسمانی در قسمت پزشکی زندان نگهداری می شود! گفتنی است دلیل زندانی شدن وی به اواخر سال 2010 برمی گردد که وی در فلوریدا رعب و وحشت ایجاد کرد و باعث از هم پاشیده شدن این شهر برای ساعاتی شد!

  • ریتینگ ایمپکت و اسمکدان
ریتینگ دو شوء گذشته کمپانی های TNA و WWE اعلام شد. بر این اساس شوء ایمپکت رستلینگ 30 ژوئن توانست به ریتینگ 1.27 دست پیدا کند. 1.8 میلیون نفر نیز بیننده این شوء بودند. همچنین اسمکدان 1 جولای نیز توانست با میانگین 2333000 نفر بیننده ، ریتینگ 1.63 را کسب نماید.

  • آپدیت امتیازات باند فور گلوری
رقابت باند فور گلوری (BFG Series) کمپانی تی ان ای در لایو اونت های این کمپانی نیز ادامه یافت و طی آن امتیازات جدیدی رقم خورد. هم اکنون در زیر می توانید شاهد آخرین آپدیت این رقابت باشید:

1- کریمسون   24 امتیاز
2- گانر            21 امتیاز
3- راب ون دام 14 امتیاز
4- بالی ری     14 امتیاز
5- دیوان          14 امتیاز
6- استورم      14 امتیاز
7- مت مورگان 14 امتیاز
8- استایلز      14 امتیاز
9- استینر       7 امتیاز
10- د پاپ        0 امتیاز
11- رود           0 امتیاز
12- ساموآ جو 0 امتیاز


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی دنیل برایان

  • 303

برایان دنیلسون ، یک کشتی گیر آمریکایی هست که در روز 22 ماه می سال 1981 در آبردین واشنگتن به دانیا اومده و در حال حاضر 29 سال سن داره. دنیلسون در کمپانی دبلیو دبلیو ای کشتی میگیره و همه او رو با نام دنیل برایان در برند راو میشناسن. او در کمپانی رینگ آف هانر استار بزرگی بوده و قهرمان آر او اچ نیز شده. او قهرمان فعلی یونایتد استیس چمپینشیپ در راو ، کمپانی دبلیو دبلیو ای هست. او در سال 2009 با کمپانی دبلیو دبلیو ای قرار دادی بست و به اف سی دبلیو رفت.

در سال 2010 برایان به عنوان روکی د میز در شوء جدید دبلیو دبلیو ای ، ان اکس تی حضور پیدا کرد اما از همون شب اول با د میز مشکل پیدا کرد. د میز شب اول به برایان سیلی زد و برایان هم به او بی احترامی کرد. برایان همه ی مسابقات خودش رو در ان اکس تی باخت و د میز هم بعد مسابقه ها به او حمله میکرد. در یکی از اپیزود های ان اکس تی ، یک هفته قبل از هفته ی حذفی وقتی که مت استرایکر از روکی ها می پرسید چه کسی باید حذف بشه ، دنیل جواب داد : من باید حذف بشم. من حتی یک مسابقه هم در ان اکس تی نبردم من باید حذف بشم. هفته ی بعد در ان اکس تی ، هفته ی حذفی بود و بدون رای گیری برایان حذف شد و دلیلش هم این بود که کسی که میگه من باید حذف بشم و به خودش اعتماد نداره ، باید حذف بشه.

در شب بعد از پایان ان اکس تی فصل اول ، برایان به عنوان عضوی از گروه نکسز اومد اما به دلیل کار هایی که انجام داد ، از دبلیو دبلیو ای اخراج شد . در آگوست 2010 ، در پی پر ویو سامر اسلم دنیل برایان به عنوان عضو هفتم تیم دبلیو دبلیو ای وارد شد و موفق به حذف کردن دو نفر از نکسز با فینیشر سابمیشن عالی خودش یعنی لبل لاک شد. اما د میز از پشت به برایان حمله کرد و باعث حذف شدن او از تیم شد. در راو ، برایان د میز رو که قهرمان یونایتد استیس بود ، به یک مسابقه برای یونایتد استیس چمپینشیپ در پی پی وی نایت آف چمپینز چلنج کرد. د میز قبول کرد و رفت که به برایان حمله کنه اما براین با لبل لاک ریورس کرد. در نایت آف چمپینز در یک مسابقه طولانی ، برایان بالاخره موفق شد با لاک کردن در لبل لاک ، د میز رو سابمیت کنه و قهرمان یونایتد استیس چمپینشیپ بشه.

برایان در پی پر ویو هل این ا سل در یک مسابقه سه نفره سابمیشن در مقابل د میز و جان موریسون برای کمربند یونایتد استیس قرار گرفت. در یک مسابقه ی طولانی ، دنیل دوباره موفق به سابمیت کردن د میز شد و از کمربند خودش دفاع کرد. در راو قبل از برگینگ رایتس 2010 ، یونایتد استیس چمپین از راو، دنیل برایان ، اینترکانتیننتال چمپین از اسمکدان ، دالف زیگلر رو به یک مسابقه ی اسمکدان ورسز راو در برگینگ رایتس دعوت کرد. دالف زیگلر قبول کرد و مانند د میز میخواست به برایان حمله کنه که با لبل لاک روبرو شد. در برگینگ رایتس ، در مسابقه ای که حدود 22 دقیقه طول کشید ، دنیل برایان با لاک کردن در لبل لاک ، دالف زیگلر رو شکست داد و نشون داد که واقعا یک استار آینده دار هست. برایان در شب بعد در راو باز هم مقابل زیگلر قرار گرفت که دوباره موفق به شکست او شد.

دنیل برایان در دبلیو دبلیو ای ، از هیچ چیز به همه چیز تبدیل شد. او که اول در ان اکس تی حضور پیدا کرد ، حتی یک مسابقه هم برنده نشد و به عنوان اولین روکی حذف شد. او در سامراسلم برگشت ، دو نفر از نکسز رو حذف کرد. قهرمان یونایتد استیس چمپینشیپ شد. استار های تاپ کمپانی مانند : د میز ، جک سواگر ، تد دیبیاسی و ... رو شکست داد. او واقعا یک استار آینده دار در کمپانی دبلیو دبلیو ای هست. او به فعلا" با تد دیبیاسی استوری لاین داره و در سروایور سریز باید از کمربند یونایتد استیس خودش در مقابل تد دیبیاسی دفاع کنه.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی شیمس

  • 360

Stephen Farrelly متولد 28 ژانویه 1978 از ایرلند.وی یك كشتی گیر حرفهای ایرلندی است.نام های وی در رینگ شیمیوس اوشنسی و شیمیوس هست.او در حال حاضر در WWE و در برند RAW مشغول به فعالیت است.


Irish and British promotions


او كارش رو در ایرلند و زیر نظر Larry Sharpe مدرس یكی از مدارس كشتی در ایرلند آغاز كرد. او در ششمین روز تمرین از ناحیه گردن دجار آسیب دیدگی شد و یك سال نتونست به رینگ بیاد.در می 2004 او با نام Sheamus O'Shaunessy به مدرسه Irish Whip Wrestling  در دوبلین رفت.در 9 ژولای اولین مسابقه خودش رو با Mark Burns داد كه پیروز از رینگ بیرون آمد.ئی در مدتی كوتاه افرادی همچونMatt Striker, Xavier رو شكست داد. او برای اولین بار در مسابقه رسمی بر سر كمربند به مصاف D lo Brown رفت كه با پیروزی از رینگ به بیرون آمد.مدتی بعد Red Vinny ,Vic Viper رو بر سر كمربند شكست داد و كمربندش رو نباخت.در اكتبر و در نیوكاستل برای دومین بار Brown رو شكست داد و كمربندی دیگر بدست اورد.در 21 اكتبر 2006 شیمیوس كمربندشو به Saint Patrick's Day باخت سپس مدتی سعی داشت كمربند ASW British Heavyweight Championship رو بدست بیاره كه ناموفق بود.

WWE 2006


جالبه بدونید در نوامبر سال 2006 و در شوء راو شیمیوس نقش سكیوریتی رو داشت "در زمان كل كل DX و Rated Rko و سكیوریتی به DX حمله كردند و آخرین كسی كه موند شیمیوس بود كه از تریپل اچ پدیگری دریافت كرد.در آپریل 2007 هم در دارك مچ اسمكدان به مصاف جیمی ونگ ینگ رفت كه بازهم پیروز بیرون آمد.

FCW 2007-2009


پس از مدتی كوتاه كه در WWE بود به FCW پیوست و در تقریبا دوران موفقی رو گذراند.از جمله نكات جالب شكست جك سوگر در 18 سپتامبر بود كه موفق به دریافت كمربند FCW Florida Heavyweight Championship شد.او 3 ماه كمربند رو نگه داشت و در 11 دسامبر كمربند رو به اریك اسكوبار باختدر می 2009 در هوس شوء راو جیمی نوبل رو شكست داد

ECW & Raw 2009


شیمیوس اوشنسی در ECW تونست دوران خوبی داشته باشه و لوكال كامپیوتر رو شكست بده.سپس هم وارد استوری لاین با گلداست شد كه در اولین مسابقه گلداست رو شكست داد و در 13 آگوست 2009 در سوپــر استارز اولین شكستش رو ماه قبل شلتون بنجامین داشت.در 26 اكتبر در راو توسنت جیمی نوبل رو شكست بده و در 27 امتبر و در ECW شلتون بنجامین رو شكست داد. ودر تی ال سی 2009 تونست با شکست جان سینا كمربند WWE Championship رو از جان سینا بگیره بعد از مدتی کمربند را در المنیشن چمبر باخت و در فیتل فور وی در برابر رندی ادج و سینا بازهم برنده و قهرمان جدید کمربند WWE Champion شد



  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی کودی رودز

  • 381

 

[تصویر: 4y2nqg3iz6cx37ajyu3p.jpg]


نام:Cody Garrett Runnels

نام رینگ:Cody Rhodes and Cody Runnels

زمان تولد:June 30, 1985

زاده:Marietta, Georgia

محل زندگی:Louisville, Kentucky

مربیان:Dusty Rhodes, Al Snow و OW.

تاریخ شروع کار:May 13, 2006

تاریخ شروع WWE:July 2, 2007

قد:6 فوت 1

وزن:219 پوندز(99 کیلوگرم)

کمکی ها:Dusty Rhodes , Ted DiBiase , Randy Orton.

افتخارات:World Tag Team Championship.

[تصویر: qeioxg4rqk58v4o0dmp.jpg]

درباره کودی:
کودی گرت رانلز در تاریخJune 30, 1985 در Marietta, Georgia چشم به جهان گشود.او پسر هال آو فیمر معروف AMERICAN DREAM داستی رودز است و برادر ناتنی داستین رودز "گلداست" است.کودی در شروع کشتی کچ در کمپانی OHAIO WRESTLING VALLY (OWV( با شان اسپیرزد تگتیم شد.یک سال بعد کارش را در براند WWE شروع کرد در تاریخJuly 2, 2007
.بعد از آمدن به WWE او با هاردکور هالی تگتیم شدند و توانستد کمربند World Tag Team Championship کسب کنند.در تاریخ 29 جوئن 2008 کودی و هاردکور تگتیمشان به هم خورد و کودی به راو درفت شد و با تد دیبیآسی تگتیم PRICELESS را تشکیل دادند و بعد از مدتی به رندی پیوستند و تگتیم LEGACY را تشکیل دادند.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی مت هاردی

  • 386

زندگینامه کامل مت هاردی

اینم تایپیک برای مت هاردی:


[img][تصویر: matt-hardy-en-ecw.gif][/img]

مت هاردی

نام اصلی:متیو مور هاردی

نام های رینگ:
High Voltage
Surge
(The) Angelic Diablo
Ignis Fatuus
Matt Hardy Version 1.0
White Cheetah
Evil Knieval
Grim Reaper
Executioner

سال تولد:23 سپتامبر 1974

قد:1.88

وزن:107 کیلو

مربی:دوری فانک

کشور به دنیا آمده:کامرون،شمال کارولینا

تاریخ ورود به کشتی کچ:1992

وضعیت تاهل:ابتدا با لیتا،در حال حاضر اشلی ماساروو(اشلی)

پیشگفتار:

متیو مورهاردی(MATTHEW MOOR HARDY) در سازمان کشتی حرفه ای در براند اسمک دان

در رده حرفه ای کار خود را ادامه میدهد.

قبل از آنکه WWE برود با برادر خود جف هاردی به لیگ دسته پایین Organization of Modern Extreme Grappling Arts و در آن شروع به کار کرد. هاردی در آنجا کمربند سنگین وزن و

تگتیم به همراه جف را بدست آورد.

او در سال 1999 به دبلیو دبلیو ای(WWE) رفت و با آنها قرداد امضا کرد به همراه جف او در آن جا

فعالیتش را ادامه داد. آنها خیلی زود مشهور شدند به برادران مسابقات(TLC) .

آنها 6 بار قهرمان تگتیم جهانی شدند،1 بار WWE TAGTEAM و یک بارWCW .

مت هاردی تا به حال توانسته که HARDCORE,ECW,Cruiserweight شود و در حال حاضر

برای کمربند سنگین وزن میجنگد.(برای جبران برادرش)


مربوطه:

1-دوره کشتی حرفه ای

2-WWE/F

3-پسران هاردی(1998-2001)

4-کارنامه شخصی

5-اخراج و زندگی مستقل (2005)

6-بازگشت به WWE

7-بازگشت تگتیم هاردی بویز (2006-2007)

8-استوری لاین به همراه ام وی پی (2008)

9-ECW&UNITED STATE CHAMPION

10-استوری به همراه جف(2009)

11-زندگی شخصی

دوره کشتی حرفه ای

مت هاردی به همراه برادرش جف هاردی و دوستانش به لیگ دسته پایین TWFرفت و اولین
کار خود را در آنجا ادامه داد،بعد از مدتی به لیگ PROMOTION OMEGA رفت و کارش را ادامه
داد،بعد از مدتی به لیگ قدرتمند WCW رفت. مت هاردی در آنجا به نام HIGH VOLTAGE شناخته شد و اسمش را از روی تگتیم قدرتمندی در wcw گذاشت ، بعد از مدتی نام خود را به SURGE تغییر داد
بعد از چند سال به همراه کریس کنیون به لیگ WCWPP رفت و مدتی بعد دوباره نام خود را
به HIGH VOLTAGE دوباره برگرداند.

هاردی ها بعد از چند سال به لیگ NEWA رفتند آن ها تگتیم خود را از HIGH VOLTAGE
به VENOM تغییر دادند و به لیگ NFWA رفتند.آنها برای کمربند تگتیم در مارچ 1995 در برابر
گروه WILLOW غلبه کردند و کمربند را گرفتند.


WWE/F

مت به همراه برادرش جف به WWF در سال1994 رفت و قرارداد رسمی امضا کرد.
او در اولین بازی خود در سال 23 می 1994 با نیکولای ولکاف از استاران خوب لیگ
رفت و مقابل آن باقانون سابمیشن بازی را واگذار کرد،در بازی های بعد مقابل کراش هالی،
ریزور رامون،اون هارت و آندرتیکر رفت که بازی را واگذار کرد.
مت در ادامه به همراه جف در مقابل هانتر هرست هلمزلی(تریپل اچ) و استون کلد در سال
1998 بازی انجام نشد.
برادران هاردی دوباره با باشگاه قرارداد بستند و فقط به خواطر تری فانک جی.آر.
// // به خواطر سبک وزنی کارهای پرشی زیاد انجام میدادند ،آنها در سال 1999
در مقابل اج و کریسچن قرار گرفتند که مایکل پی.اس هایز را انتخاب کردند و قهرمان تگتیم
شدند ولی بعد از مدتی از اکولایتز باختند.
آنها مایکل را ترک کردند و بعد از مدتی با گنگرل تگتیم شدند (تری رانل)
آنها خیلی زود به تگتیم مسابقات نردبانی معروف شدند.

درسال 2000 پسران هاردی منیجر جدیدی انتخاب کردند که اسم آن بود لیتا،آنها اسم
تگتیم خود را به TEAM XTREME تغییر دادند.آنها در همان سال از اج و کریسچن بردند
و قهرمان تگتیم شدند.مت هاردی در 24 آپریل 2000 در RAW IS WAR توانست از کراش
هالی ببرد و قهرمان جدید هاردکور شود اما در برگشت کراش در اسمکداون توانست
کمربندش را پس بگیرد.هاردی ها در سامراسلم در مقابل دادلی بویز و اج و کریسچن
در یک مسابقه TLC بر سر کمربندشان قرار گرفتند که پسران دادلی بردند.

پسران هاردی(1998-2001)

در سال 2001 جف هاردی برای بدست آوردن کمربند بین قاره ای رفت و مت هاردی هم برای
اروپا چمپیون. مت نتواسنت به بلت دست یابد اما چهار روز بعد از بکلش جف به کمربند
دست پیدا کرد،مت به خواطر استوری لاین با استون کلد و تریپل اچ به دنبال برادرش رفت
تگتیمشان دوباره تشکیل شد. برادران هاردی در رسلمنیا ی 18 به کمربند تگتیمم دست آورد.
در آخر سال بعد از از دست دادن کمربند جف هاردی در مقابل مت قرار گرفت با داوری مخصوص
لیتا که بازی را جف برنده شد.کم کم برادران از هم جدا شدند استوری لاین جدید جف با
راب ون دم بود و مت هم به اسمک داون درفت شده بود.مت در اسمک داون در اولین هفته
خود در اسمک دان به کمک براک لسنر رفت باعث برد او دربرابر آندرتیکر بود.

کارنامه شخصی

مت هاردی:ورژن 1

مت هاردی در سال 2003 معروف شد به مت هاردی ورژن 1 و منیجر جدیدی به نام شنون مور
انتخاب کرد.مت هاردی در سال 2003 به وزن 100 کیلو گرم رسید و برای کمربند سبک وزن
جنگید که در نو وی اوت همان سال از بیلی کید من برد و قهرمان جدید شد.او در رسلمنیا
کمربندش را حفظ کرد اما بعد از کراش هالی باخت.
او بعد از مدت کوتاهی دوباره به راو درفت شد و استوری جدیدی با کین پیدا کرد بر سر لیتا
که از کین چوکسلم دریافت کرد و از ناحیه زانو مشکل پیدا کرد و استوری را باخت.


اخراج و زندگی مستقل(2005)

مت هاردی به همراه دوست خود راینو در 11 آپریل 2005 اخراج شد اما به اینگونه:
استوری جدید مت با اج بود که لیتا با اج دوست شده بود مت هاردی با اج دعواهای زیادی
و لیتا هم بعد از پنج سال یک شخصیت منفی گرفته بود،تمام اینها به وان نایت استند کشیده
شد و مت از اج برد اما در راو در یک بازی اج با کمک لیتا بازی را برد و مت هاردی لیگ را ترک کرد و به لیگ RING OF HONOR رفت و در آنجا شروع به کار کرد.
در ROH در اولین بازی خود مصادف با:16 جولای 2005. با کریستوفر دنیل بازی کرد و با قانون
سابمیشن برد در ادامه بازی های خود بیشتر برد داشت.هاردی دوباره به WWE برگشت و
در بکلش از هومیساید برد.در آخرین بازی رسمی خود در ROH در مقابل رودریک اسرانگ
باخت!!!.

بازگشت به WWE

او در 1 آگوست 2006 توسط وینس مکمن به رینگ برگشت و در سامراسلم در مقابل اج
قرار گرفت.مت در اولین بازی خود در راو به مقابله با اسنیتسکی پرداخت و برد اما بعد از برد
اج اورا به بار کتک گرفت.بالاخره سامراسلم شروع شد و بازی انجام گرفت یک بازی خونین
بود که اج به صورت فجیهی سر مت هاردی را خون آورد و بازی ناتمام ماند که اج برد و مت هاردی
به بیمارستان منتقل شد. بعد از سامراسلم مت هاردی یک مسابقه STREET FIGHT اج تشکیل داد و او را در کابل های برق انداخت و بازی را برد،در آنفورگیون در یک کیج متچ مت هاردی
در مقابل اج قرار گرفت،مت هاردی به لیتا فن Twist of Fate را زد و بالای کیج رفت که برروی
اج leg-drop را زد و بازی را برد.بعد از آنفورگیون در هفتگی راو مت هاردی در مقابل اج قرار
گرفت که نوع بازی نردبانی و بازنده راو را باید ترک میکرد!!!!!اج با کمک لیتا توانست ببرد و مت
هم راو را ترک کرد!!مت به اسمک داون آمد در تاریخ 21 اکتبر همان سال او استوری با تگتیم
MNM پیدا کرد و یک بازی 2 به 1 بود که مت باخت و ملینا منیجر گروه اورا زد.
مت به برادرش گفت که تگتیم را دوباره باهم تشکیل دهند اما جف استوری داشت و رد کرد.
مت با روود وریور انیمال یک تگتیم تشکیل داد.هاردی با کمک انیمال توانست از تگتیم MNM
برد و تکتیم هم به هم خورد و انیمال بازنشسته شد.
مت هاردی در دومین مانی این د بانک رسلمنیا شرکت کرد که راب ون دم بازی را برد!!
مت هاردی در تورنومنت کینگ آو د رینگ شرکت کرد و توسط بوکر تی حذف شد! او در 25 جولای
در هفتگی اسمکداون در یک بازی بسیار سخت از مستر کندی برد.او در 25 آگوست توسط منیجر
در یک شخصیت منفی بازگشت و با گرگوری هلمز یک استوری لاین پیدا کرد و در نومرسی از او برد.
دوباره تتگتیم هاردی بویز تشکیل شد در سوروایور سریز.

بازگشت تگتیم هاردی بویز (2006-2007)

در 21 نواومبر 2006 هاردی ها بعد از پنج سال در ECW دوباره برگشتند و از گروه Full Blooded Italians بردند. در سوروایور سریز همان سال در گروه DX حضور پیدا کردند که متشکل از(تریپل اچ،
شان مایکلز،هاردی بویز و سی ام پانک)بود که در برابر گروه RATED RKO که متشکل از(اج،رندی
اورتون،مایک نوکس و گرگوری هلمز )بود قرار گرفتند و بازی را بردند.
در پی پی وی بعد که DISEMBER TO DISMEMBER بود در مقابل گروه MNM قرار گرفتند که بازی را
واگذار کردند! در آرماگدون یک مسابقه چهار تگتیمی نردبانی که هاردی بویز،MNM،ویلیام ریگال و
دیو تیلور ،پاول لندن و برایان کندریک در آن حضور داشتند که تگتیم پاول لندن و برایان کندریک
بازی راا بردند ولی قبل از پایان بازی مت هاردی به شکل بدی به صورت مرکوری نردبان را زد و صورت مرکوری خون شدیدی آمد همین شد که استوری بین MNM و هاردی بویز شروع شد که
در رویال رامبل 2007 هاردی ها بردند.
مت و جف در مانی این د بانک رسلمنیای 23 حضور پبدا کردند و باهم کسان زیادی را حذف
کردند اما آخر سر مستر کندی برنده شد.
مت و جف در یکی از هفتتگی های راو در یک بازی 10 تگتیم بتل رویال حضور پیدا کردند و
نفر 6 آممدند و از آخرین تگتیم یعنی لنس کید و ترور مورداک بردند آنها در بکلش از کمربندشان
دفاع کردند ولی بعد از 4 هفته در هفتگی راو زمانی که جف داشت فینیشرش را میرفت مورداک
آن را انداخت روی بند ها و جف پینفال شد و کمربند را باختند

استوری لاین به همراه ام وی پی (2008)

در 6 جولای 2007 مت هاردی به خواطر اینکه بدون کمربند بود برای کمربند آمریکا مبارزه کرد:
ام وی پی دارنده این کمربند بود مت هاردی هم خواستار این کمربند بود بازی ها شروع شد
تا گریت آمریکن بش 2008 که مت هاردی نتوانست بازی را ببرد.آنها در هفتگی یک مسابقه
بسکتبال انجام دادند که مت هاردی توپ را به سر ام وی پی زد!!در STURDAY NIGHT MAIN EVENT ام وی پی به قهرمان بوکس جهان Evander Holyfield گفت تا با مت هاردی یک مسابقه
بوکس بدهد که همان اول بازی اواندر به صورت ام وی پی مشت زد و با مت هاردی دست داد!!
دوباره ام وی پی و مت هاردی با هم در سامراسلم یک مسابقه مشروب خواری داشتند که
مت هاردی استون کلد را آورد و استون کلد یک استانر به ام وی پی زد.بعد از همه ی این دعواها
ام وی پی و مت هاردی با هم تگتیم شدند و تئودور لانگ برای آنها یک مسابقه ترتیب داد
در هفتگی اسمک داون با دئوس و دومینو بر سر کمربند تگتیم ،مت هاردی در اواخر بازی سر ام وی پی را به سر دومینو زد و خود را قهرمان کرد!!این بازی ریمتچ شد در آنفورگیون که باز هم
بردند.
در 16 نوامبر در اسمک داون تگتیم هاردی و ام وی پی به هم خورد و آنها کمربندشان را به
د میز و جان موریسن دادند.بعد از این ماجرا ام وی پی بدجوری مت هاردی را مصدوم کرد
و مت هاردی نتوانست در سوروایور سریز شرکت کند در سایت رسمی WWE.COM گفته شد
مت هاردی در بیمارستانappendicectomy واقع در تامپا فلوریدا است دکتران از آن CT SCAN
کردند. زمانی که او از بیمارستان مرخص شد در هفتگی راو حضور پیدا کرد و به کمک برادرش رفت که برای مقابله با رندی اورتون رفته بود.
در 1 مارچ 2008 به مونکی ایندیانا رفت و به زندگی خود ادامه داد.

ECW&UNITED STATE CHAMPION

در 30 مارچ 2008 مت هاردی به کشتی کچ برگشت و در رسلمنیای 24 حضور پیدا کرد در
بازی مانی این د بانک و زمانی که ام وی پی داشت قهرمان میشد مت به آن یک TWIST OF FATE بر روی نردبان زد!!!

مت هاردی در اولین بازی رسمی خود در راو مقابل رندی اورتون قرار گرفت که بازی بر سر
کمربند WWE بود ولی بازی را باخت!! در هفته ی بعد به اسمک داون رفت و با ام وی پی
NONE TITLE بازی کرد و برد.او در بکلش با ام وی پی بر سر کمربند آمریکا بازی کرد و بازی را
برد.

در23 جوئن 2008 او به ECW درفت شد و کمربند آمریکا را با خود به آنجا برد در اولین هفته
در مقابل چاوو گوئررو قرار گرفت و از کمربندش دفاع کرد. در 20 جولای 2008 در نایت او چمپیون
کمربندش را به شلتون بنجامین داد و کمربند را به اسمک داون برگرداند. در هفتگی بعدی ECW
مت هاردی برای ECW چمپیون جنگید و در یک مسابقه فتال فور وی برای رویارویی با چمپیون(مارک زهنری) از جان موریسن،دمیز و فینلی برد. در سامراسلم با قانون دی کیو بازی را برد ولی کمربند را نگرفت. در دومین مسابقه اسکرامبل توانست کمربند را بگیرد. او در13 جانویه 2009 کمربند
را به جک سوئگر باخت.


استوری به همراه جف(2009)

مت در رویال رامبل 2009 بعد از باختش از جک سوئگر برای کمک به جف رفت تا جف بازی را
ببرد اما با صندلی به سر جف زد و باعث باخت او شد!!! او به یک شخصیت منفی تبدیل شده بود
او به تئودر لانگ گفت که یک استوری برایش بگذارد با جف!!!آنها با هم درگیری های شدیدی
داشتند که در رسلمنیای 25 در یک مسابقه اکستریم رولز مت بازی را برد.
در 31 آپریل 2009 مت به راو درفت شد، دو هفته بعد ریمچ بازی رسلمنیا در بکلش انجام شد.
نوع بازی I QUIT بود و جف این دفعه بازی را برد.
در 22 جوئن 2009 در WWE SUPERSTARS مت هاردی در یک مسابقه که برنده درفت میشد
مت از سدٌ کوفی کینگستن و ام وی پی برد.
در 29 جوئن مت به اسمک داون رفت.او در هفتگی اسمک داون در یک مسابقه داور ویژه شد
در این بازی جف هاردی مقابل سی ام پانک قرار گرفت که مت به جف کمک کرد و بازی را جف
برد،در هفته بعد تگتیمشان دوباره درست شد و هاردی بویز و جان موریسن در مقابل سی ام پانک و هارت دایناستی قرار گرفتند که بازیرا بردند(گروه هاردی بویز).بعد از اینکه جف از سی ام پانک باخت و از WWE رفت مت برای سی ام پانک چلنج شد که آندرتیکر نگذاشت.

زندگی شخصی

مت هاردی و زن قبلیش(از او طلاق گرفته است) امی دوماس(لیتا) یک پسر دارند به نام
روبی مور هاردی،او یک برادر دارد به نام جف هاردی که او هم کچ گیر است،مادر آنها در سال 1986 به علت مرگ مغزی مرد.مت در کودکی بسکتبال و فوتبال زیاد بازی میکرد،او زمانی دفاع
در فوتبال آمریکایی بود. در مدرسه Morehead در شمال کارولینا درس خواند،او در دانشگاه
شمال کارولینا در شارلوت رشته مهندسی را خواند و در حال حاضر از مهندسان بزرگ است.
پدر او از مدیران عالی رتبه دانشگاه سندهیلز در پاینهرست است.
مت شش سال با امی دوماس(لیتا)زندگی کرد اما بعد از هم طلاق گرفتند.او در حال حاضر با
اشلی ماسارو دیوای قدیمی WWE زندگی میکند.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی سی ام پانک

  • 346

ین هم بیوگرافی سی ام پانک:

                                                

نام: فیلیپ بروکس

اسم رینگ: سی ام پانک

قد: 185 cm

وزن: 101 kg

تولد: 26 اکتبر 1978،شیکاگو، ایلینوس

ورود به کشتی کج: 1999

ورود به دبلیو دبلیو ای: 2006

منیجرها: ترسی بروکس،الکسیس لری،فینلی،ویلیام رگال

القاب:mr monry in the bank,the straight edge superstar

آهنگ های ورودی: miseria cantare(ovw),this fire burns

افتخارات: قهرمان ovw heaweight  (بار 1)

قهرمان ovw southeru (بار 1) ،قهرمان television (بار 1)، رتبه 24 در پاور 1500 سال 2008،

قهرمان world ROH ، قهرمان ecw(بار 1) ، قهرمان world heavyweight (بار 1) ،

قهرمان tag team همراه کوفی کینگستن (بار 1) ، قهرمان اینتر کانتینتال (بار 1) ،

mr money in the bank 2008,2009 ،slammy Award OMG Moment of the year 2008

و قهرمانی هایی در : IWA , IWC , MAW , NWA و SDW

فینیشرها و ضربات مورد علاقه:

GTS (go to sleep

آناکوندا وایز ، شایتینگ ویزارد کومبو

مانکی فلیپ

رانه هاس کیک ، اسپرینگ برد دایوینگ کلوزلاین

one handed bulldog , double underhook back breaker

hurricanrana , running valf kick

snap scoop powerslam , step up enzugiri

suicide diva


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:23
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی وید برت

  • 400


 

 

بیوگرافی وید برت:

نام واقعی: استوارت الکساندر " استو " بنت

نام های داخل رینگ: لارنس نایت – استو بنت – استو ساندرس – وید برت

تاریخ تولد: August  10 , 1980

تاریخ ورود به کشتی کج: June , 2004

مربیان: جورج ریچی – آل اسنو

افتخارات: برنده شدن سیزن یک ان اکس تی

FCW

وید برت در سال 2007 وارد لیگ FCW شد و در آنجا با پائول برچیل که مدتی پیش از کمپانی اخراج شده بود تگ تیم شد و توانست قهرمان تگ تیم  به همراه برچیل شود. پس از آن وید با درومک اینتایر سوپراستار حال حاضر برند اسمکدان تگ تیم شد و توانست دوباره قهرمانی تگ تیم را اینبار به همراه درو بدست آورد.

ECW

درسال 2009 وید برت به ECW آورده شد و در کنار داستی رودز شروع به فعالیت کرد.

NXT

در آخرین شوء ECW در تاریخ 16 فوریه 2010 اعلام شد که در شوء ان اکس تی که جایگزین شوء ای سی دبلیو شد وید برت به عنوان روکی کریس جریکو فعالیت خواهد کرد.

در سیزن 1 ان اکس تی وید برت توانست با کنار زدن دیگر روکی ها برنده این مسابقات شده و به عنوان یک سوپراستار در کمپانی فعالیت کند.

اولین حضور در راء

اولین حضور وید برت در شوء راء به همراه دیگر روکی های سیزن 1 ان اکس تی اتفاق افتاد و آنها پس از بازی جان سینا با سی ام پانک در تاریخ 7 جون به این دو سوپراستار و همچنین به گزارشگرها و خدمه حمله کرده و رینگ را نابود کردند.

تشکیل گروه Nexus

پس از روی دادن این اتفاقات جنرال منیجر آن زمان راء یعنی برت هارت وید برت را از کمپانی اخراج کرد . پس از این  تصمیم برت هارت ، وید برت و دیگر روکی ها به او حمله کردند. سپس وینس مکمن مالک کمپانی برت هارت را از سمتش برکنار کرد و جنرال منیجر جدیدی را استخدام کرد. تا به الان هنوز نام جنرال منیجر فاش نشده است. جنرال منیجر راء تمام روکی ها را دوباره استخدام کرد و آنها راNexus  نامید.

استوری لاین  با جان سینا

پس از این که روکی ها عضوی از کمپانی شدند درگیری های خود را با دیگر سوپراستاران از جمله جان سینا ادامه دادند . در سامراسلم 2010 اعضای نکسس در یک بازی تگ تیم مچ به دیدار تیم جان سینا متشکل از سوپراستاران راء رفتند و برای اولین بار طعم باخت را چشیدند. پس از آن در پی پی وی نایت آف چمپینز وید برت به همراه 5 سوپراستار دیگر در یک بازی 6 پک برای کسب عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای به مصاف هم رفتند که در آن بازی رندی اورتن توانست برنده مسابقه شود. سپس درگیری های بین نکسس و جان سینا شدت گرفت و قرار شد در پی پی وی هل این سل یک بازی بین وید برت و جان سینا انجام شود و اگر سینا در این بازی پیروز شود گروه نکسس منحل و اگر برت پیروز شود سینا به عضویت نکسس دربیاید. در این بازی برت پیروز شد و سینا به عضویت گروه نکسس در آمد. در پی پی وی بعدی یعنی برگینگ رایتس وید برت به مصاف رندی اورتن برای کسب عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای رفت ولی این بازی با دخالت سینا به صود برت تمام شد ولی  رندی همچنان قهرمان باقی ماند . در سروایور سریز قرار شد سینا به عنوان داور مخصوص بازی برت با رندی قرار گیرد و اگر  وید برت قهرمان نشود سینا از کمپانی اخراج شود.

در این بازی سینا نگذاشت که برت پیروز شود و رندی همچنان قهرمان باقی ماند .

در راء فردا سینا برای همیشه از کشتی کج خداحافظی کرد. درسوی دیگر برت در مین ایونت در مقابل رندی قرار گرفت و دوباره رندی پیروز میدان شد ولی با همکاری گروه نکسز دمیز با کش کردن کیف خود توانست قهرمان دبلیو دبلیو ای شود. باید ببینیم در شوء های آتی وید برت و نکسس چه عکس العملی خواهند داشت.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی دمیز

  • 368

 

اسامی داخل رینگ: مایکل میزانین

- اسامی داخل رینگ: مایک میزانین،د میز

- قد: 185 cm

- وزن: 105 kg

- تاریخ تولد: 8 اکتبر 1980

- محل تولد: پارما،اوهایو

- محل زندگی: کلیولند،اوهایو

- ورود به کشتی کج: 2003

- ورود به دبلیو دبلیو ای: 2006

- منیجرها: کنی بالین،لیلا،کلی کلی،نیکی بلا و ...

- القاب:

1- The Chick Magnet

2- The Demon of desire

3- The Emperor of excellence

4- The Monk of mojo

5- The Grand mizard of lust

و ...

- آهنگ ورودی: Reality

- افتخارات:

1 بار قهرمان یونایتد استیتس

1 بار قهرمان ولد تگ تیم همراه با جان موریسون

1 بار قهرمان WWE تگ تیم همراه با جان موریسن

بهترین تگ تیم سال 2008 همراه با جان موریسن از نگاه اسلمی آوارد

1 بار قهرمان OVW ساوترن تگ تیم همراه با کریس کیج

1 بار قهرمان DSW هو ویت

- فینیشرها و ضربات مورد علاقه:

اسکال کراشینگ فاینل

ریلیتی چک

میزارد آو از

سوئینگ اسنپ DDT

دیسکس پانچ

فوروارد راشین لگ سوئیپ

مادیفاید کرنر کلوزلاین

سیت آو شولدر جار بریکر

اسپرینگ برد بولداگ

- دشمنان:

بوگی من،سی ام پانک،جیمی وانگ یانگ،کین و سی ام پانک،فینلی و هورنسواگل،کرایام تایم،ریکی ارتیز،ایوان بورن،دی ایکس،کارلیتو و پریمو،جان سینا،کوفی کینگستون


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 22 تير 1390 ساعت: 10:20
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی جان موریسون

  • 377


 

John-Morrison.gif

John Randall Heningan در 3 اكتبر 1979 در آمريكا متولد شد.نام وي در رينگ John Morisson و در گذشته Johnny Nitro بود.او در WWE و در برند Smackdown كشتي ميگيره و در حال حاضر كمربند بين قاره اي رو به دوش ميكشه
وي قبل از بستن قرار داد با WWE در OVW كشتي ميگرفت.منيجر وي براي مدتي Melina ديواي حاضر WWE بود.
بعد از پيوستن به WWE به اسمكدان رفت و در آوريل 2005 به همراه مركوري تونست كمربند Wwe Tag TEam رو بدست بياره.در مي سال 2006 اين دو كمربند رو از دست دادند و بين موريسون و ملينا رابطه عشقي به وجود اومد و هردو به راو منتقل شدند. و كمربند بين قاره اي رو بدست اورد.
سپس به اي سي دبليو رفت و كمربند ECW رو بدست اورد
هم اكنون هم در برند اسمكدان به سر ميبرد


در 1 مارچ 2004 موريسون توسط اريك بيشاف به برند راو اومد.وي نام خويش رو جاني بليز"Johnny Blaze" قرار داد ولي هفته بعد نامش رو به Johnny Spade تغيير داد و 3 هفته بعد نامش رو به Johnny Nitro تغيير داد4
در اولين بازيش در 7 ژوئن 2004 در مقابل يوجيم شكست خورد
در سال 2005 موريسون وارد رابطه عشقي با ملينا شد و ملينا منيجر وي بود.نام گروه آنها MNM يعني مركوري-نيترو-ملينا بود
اونا در اولين بازيشون به صورت تگ تيم تونستند تيم ري ميستريو و ادي گررو رو شكست بدهند و كمربند Wwe Tag Team رو بدست بيارن
مدتي بعد هاردكور هالي و چارلي هاس اين دو رو شكست دادند و كمربند رو ازشون گرفتند.در گريت آمريكن بش يك For Way Tag Team Match انجام شد كه طي اون تيم MNM موفق به شكست تيم ريگال و پائول بروچيل شد و كمربند رو بدست اوردند.
اونا در آرماگدون همون سال كمربند رو باه باتيستا و ري ميستريو باختند.اونا در 30 دسامبر ريمچ گرفتند و دوباره كمربند رو ازآن خودشون كردند و براي سومين بار مالك كمربند Wwe Tag Team شدند.
اونا سه ماه متوالي با تيم پائول لندن و برايان گندريك درگير بودند كه در جاجمت دي كمربند رو شكست دادند و ملينا به مركوري حمله كرد.
در هفته بعد موريسون و ملينا به راو منتقل شدند و كمربند جان سينا يعني Wwe Championship رو چلنج كرد كه شكست سختي از سينا خورد.
در ونجنس همون سال در مسابقه اي سه نفره ببا پين كردن شلتون بنجامين صاحب كمربند بين قاره اي شد
در 2 اكتبر كمربندشو به جف هاردي باخت.وي در 6 نوامبر ريمچ گرفت ولي بازهم كمربند رو با قانون DQ باخت
در نوامبر MNM دوباره در راو برگشت و به مصاف هاردي بويز در December To Dismember رفتند كه بازهم شكست خوردند.
در آرماگدون و در مسابقه اي لدر مچ مركوري توسط مت هاردي مصدوم شد و تيم MNM از هم پاشيد.باري ديگر MNM تشكيل شد و در رويال رامبل و نو وي اوت از هاردي بويز شكست خوردند.
MNM پابرجا ماند تا در سال 2007 كه مركوري از WWE اخراج شد
پس از اخراج مركوري ،ملينا توسنت كمربند Womens رو بدست بياره و نيترو هم به ECW رفت

رفتن نيترو به ECW باعث شد كه نامش رو به John Morrison تغيير بده و با د ميز تيم بشه
در نايت آف چمپينز موريسون تونست سي ام پانك رو شكست بده و براي اولين بار صاحب كمربند ECW بشه
مدتي بعد گيميك وي تغيير كرد و در Great Amrican Bash بار ديگر در مقابل سي ام پانك از كمربندش دفاع كرد و برنامه تلويزيون "15Minutes Of FAme " رو در هفتگي هاي ECW به راه انداخت
در سامراسلم مورسون كمربندشو به پانك باخت
در 16 نوامبر در اپيزود اسمكدان ميز و موريسون تيم شدند و به سرعت كمربند Wwe Tag Team رو ذر سوروايوور سريز با شكست مت هاردي و MVP بدست اوردن
در فوريه 2008 موريسون و ميز برنامه جديد رو با نام The Dirt Sheet ساختند و تا قبل از هم پاشيدن تيم ميز و موريسون هم پخش ميشد
اونا در Great Amrican Bash و در Fatal Four Way Match كمربندشونو به كرت هاكينز و زك رايدر باختند.
در Slammy Award ميز و موريسون جايزه Tag TEam Of The Year رو بدست اوردن
در 13 دسامبر 2008 با پريمو و كارليتو درگير شددند ومدتي هم بر سر خواهران بلا4 استوري لاين داشتند
در درفت سال 2009 كه در 13 آوريل انجام شد ميز به راو رفت و موريسون به اسمكدان.تيم اين دو از هم پاشيد و ميز به موريسون حمله كرد.
در اولين بازي جان موريسون در اسمكدان در 17 آوريل توسن ت از سد R-truth بگذره.
در 1 مي شلتون بنجامين رو شكست داد و در بك استيج با جريكو درگير شد.در جاجمن دي موريسون بنجان رو شكست داد.موريسون كمربند جف هاردي يعني كمربند سنگين وزن رو چلنج كرد ولي از جف شكست خورد و ناكام ماند.در 4 سپتامبر و در اسمكدان موريسون تونست ري ميستريو رو شكست بده و كمربند بين قاره اي رو بار ديگر بدست بياره
هم اكنون هم كمربند رو به دوش ميكشه




در پايان هم اطلاعاتي كوتاه از او:
فينشر ها:
S*p*er Kick2004-2005,2008
Standing Shooting Star Press 2005-2006

Starship Pain -2009

حركات مورد علاقه:
* 180° spun flare transitioned into a leg drop
* Belly to back wheelbarrow facebuster
* European uppercut
* Multiple kick variations
o Flying Chuck(Springboard roundhouse)
o Spinning heel
o Step–up jumping high
* Running knee smash to a seated opponent
* Russian legsweep
* Springboard moonsault
* Springboard or a slingshot elbow drop
* STO backbreaker followed by either a Russian legsweep or a neckbreaker

منيجر ها:
* Melina
* Jillian Hall
* The Bella Twins
* Nikki Bella
لغب ها:
* "The Guru of Greatness"
* "The Friday Night Delight"
* "The New Face of Extreme"
* "The Shaman of Sexy"
* "The Tuesday Night Delight"

موزيك هاي ورودي:
* WCW Monday Nitro theme song (2004)
* "Paparazzi" by Jim Johnston (2005–July 2007)
* "Ain't No Make Believe (instrumental)" (July 2007–August 2007)
* "Ain't No Make Believe" by Stonefree Experience (August 2007–present)

قهرماني ها:
OVW Southern Tag Team Championship (1 time) به همراه مركوري
PWI Tag Team of the Year (2005) به همراه مركوري
* ECW Championship (1 time)
* World Tag Team Championship (1 time) – به همراه ميز
* WWE Intercontinental Championship (3 times, current)
* WWE Tag Team Championship (4 times) – 3بار با مركوري و يك بار با ميز
* Slammy Award for Tag Team of the Year (2008) – به همراه ميز
* Slammy Award for Best WWE.com Exclusive (2008) –به همراه ميز
* WWE Tough Enough III co–winner with Matt Cappotelli
با تشك


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مسابقات آندر در راسل مینیا

  • 436

از امروز قصد داریم تاریخچه تمامی مسابقات اندرتیکر رو برای شما عزیزان قرار بدیم.

تاریخچه مسابقات اندرتیکر در Wrestlemania

 

  • March 24, 1991 - WrestleMania 7: The Undertaker w/Paul Bearer defeated Jimmy "Superfly" Snuka..
  • April 5, 1992 - WrestleMania 8: The Undertaker w/Paul Bearer defeated Jake "The Snake" Roberts..
  • April 4, 1993 - WrestleMania 9: The Undertaker w/Paul Bearer defeated Giant Gonzales w/Harvey Wippleman by DQ..
  • April 2, 1995 - WrestleMania 11: The Undertaker w/Paul Bearer defeated King Kong Bundy w/Ted DiBiase..
  • March 31, 1996 - WrestleMania 12: The Undertaker w/Paul Bearer defeated "Big Daddy Cool" Diesel in a Grudge match..
  • March 23, 1997 - WrestleMania 13: The Undertaker defeated Sycho Sid to win the WWF World Heavyweight title!
  • March 29, 1998 - WrestleMania 14: The Undertaker defeated Kane w/Paul Bearer in a "Brother vs. Brother" match..
  • March 28, 1999 - WrestleMania 15: The Undertaker defeated The Big Bossman in a Hell in a Cell match..
  • April 1, 2001 - WrestleMania 17: The Undertaker defeated "The Cerebral Assassin" Triple H..
  • March 17, 2002 - WrestleMania 18: The Undertaker defeated "The Nature Boy" Ric Flair..
  • March 30, 2003 - WrestleMania 19: The Undertaker beat Big Show & A-Train in a Handicap match with help from Nathan Jones..
  • March 14, 2004 - WrestleMania 20: The Undertaker w/Paul Bearer returned using the DEADMAN gimmick and defeated Kane!
  • April 3, 2005 - WrestleMania 21: The Undertaker defeated Randy Orton in a Grudge match despite Bob Orton's interference..
  • April 2, 2006 - WrestleMania 22: The Undertaker defeated Mark Henry in a Casket Match...
  • April 1, 2007 - WrestleMania 23: The Undertaker defeated Batista to capture the World Heavyweight title...
  • March 30, 2008 - WrestleMania 24: The Undertaker defeated Edge to capture the World Heavyweight title...
  • April 5, 2009 - WrestleMania 25: The Undertaker defeated Shawn Michaels...
  • March 28, 2009 - WrestleMania 26: The Undertaker defeated Shawn Michaels (Career vs. Streak


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اموزش فنون کشتی کج

  • 389

 

             برای اولین بار در ایران: آموزش فنون کشتی کج از طریق این وبلاگ.  

 

                                        

                               برای شروع سه فن و یک فنیشر را آموزش میدهیم: 

 

 

DDT , Chokeslam , German Suplex , The Rock Bottom

 1.فن DDT   

برای اجرای این فن چند روش وجود دارد در اینجا به یکی از آنها اشاره میکنیم.

1. ابتدا یک Gut Kick (لگد به شکم) به حریف میزنیم.

2. سپس یکی از دو دست (راست یا چپ) را دور گردن حریف می اندازیم و سر و گردن را محکم نگه میداریم.

3. بعد از آن سر و گردن حریف را محکم به طرف پایین میکشیم و سر حریف را محکم به زمین میکوبیم. 

 

 

  

 

2.فن ChokeSlam 

 

 

1. ابتدا گلوی حریف را محکم با دست می گیریم.

2. سپس با دست دیگر کمربند یا شلوار حریف را میگیریم.

3. بعد از آن با آن دستی که گلوی حریف را گرفته بودیم حریف را بلند میکنیم.

4. سپس با دستی که به کمر حریف گرفته بودیم کمر حریف را به طرف خودمان و با دستی که به گلوی حریف بود سر حریف را به سمت جلو میبریم تا حریف افقی شود.

5. بعد از آن حریف را با دستی که به گلویش بود محکم به زمین میزنیم. 

  

 

 

 

۳.فن German Suplex:

1.ابتدا به پشت حریف میرویم.

2.سپس دست را دور کمر حریف حلقه می کنیم و محکم می گیریم.

3.پس از آن با قدرت حریف را از زمین بلند کرده و کمرش را مطابق شکل به زمین می کوبیم.

خوب است بدانید که کشتی گیرانی مانند chris benoit,brock lesnar,kurt angle از این فن زیاد استفاده می کردند.

  

 

 

 

4.فنیشر The Rock Bottom: 

1.ابتدا با یک حرکت سریع از روبرو سرمان را از زیر بغل حریف رد می کنیم و دستمان را دور گردنش می اندازیم.

2.سپس حریف را کمی از زمین بلند می کنیم و جوری که پاهایش از زمین جدا شود.

3.مهمترین مرحله اینجاست که شما وقتی که حریف را از زمین بلند کردید آنقدر باید بعدش با تمام قدرتتان کمر حریف را به زمین بزنید که بعدش حریف از جاش نتونه پاشه.

خوب است بدانید که این فینیشر مخصوص یکی از بهترین کشتی گیران wwe یعنی The Rock است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیو گرافی بوکرتی

  • 367

 

نام اصلی:BOOKER TIO HUFFMAN

تاریخ تولد:1.1965 MARCH

محل تولد:HOUSTON.TEXAS

متاهل:نام همسرشSHARMALL

قد:1.91

وزن:KG 114

ورزش مورد علاقه به جز کشتی کج:فوتبال و بسکتبال

لقب ها:

KING BOOKER

BOOKER T

KOLE

منجرهاش:

KURT ANGLE

THE BOSS MAN

TRACI

SHANE MCMAHON

تاریخ ورود به کشتی کج:1989

حرکت های مورد علاقه:

JUMPING HIGH HOOK

SPINNING CRESCENT

SPINNING WHEEL

HEAT SEEKER

RUNNING KNEE DROP

حرکت های پایانی:

BOOK END

AXE KICK

SCISSORS KICK

تمام قهرمانی های بوکر تی:

GWF TAG TEAM CHAMPIONSHIP 3

LVPW UWF HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP 2

TNA LEGENDS CHAMPIONSHIP 1

WCW UNITED STATES CHAMPIONSHIP 2

WCW WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP 4

WCW TAG TEAM CHAMPIONSHIP 10

WCW TELEVISION CHAMPIONSHIP 6

WWE UNITED STATES CHAMPIONSHIP 3

WWF HARDCORE CHAMPIONSHIP 2

WWF/E WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP 3

WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP 1

WWE INTERCONTINALTAL CHAMPIONSHIP 1

KING OF THE RING 2006


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیو گرافی ادج

  • 370


نام اصلی:Adam Copeland

لقب:Edge

تاریخ تولد:30اکتبر1973(33ساله)

محل تولد:Originally from Orangeville, Ontario

وضعیت:متهل

وزن:240 lbs

قد:6'4

مربیان او:

Ron Hutchison

Sweet Daddy Siki

Bret Hart

Leo Burke

Stu Hart

Dory Funk Jr

Tom Prichard

تاریخ ورود به کشتی کچ:(20ساله)1993

لقبهای دیگر:Sexton Hardcastle.......Adam Impact

حرکت پایانی:

The Downward Spiral
The Edgecution
The Spear

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

The Spear

Missile Dropkick

Edge-O-Matic

The Crossbody

The Edgecator

Half Nelson Sitout Facebuster

Flying Spear

Electric Chair Drop

One Man Conchairto


دشمنان:
The J.O.B. Squad
The Ministry
The Hardy Boyz
The Dudley Boyz
Lance Storm
Christian
Rhyno
William Regal
Booker T
Kurt Angle
Chris Jericho
Eddie Guerrero
Chavo Guerrero
Evolution
Randy Orton
Chris Benoit
Shawn Michaels
Kane
Matt Hardy
Ric Flair
Mick Foley
John Cena
Rob Van Dam

و خیلی های دیگر که زیاد مهم نبوده اند 

ولی در پایان باتیستا و آندرتیکر مهمترین هاش بوده است

 
افتخارات ادج:

او یک بار کمربندICW/MWCW Mid-West Unified Tag Team titleو یک بار کمربندSSW Tag Team titleرو داشته.

او همچنین2سال کمربندICW Street Fight Tag Team titles رو داشته.

در24جولای1999با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در2آپریل2000به همرا یار خود یعنیChristianبا شکست دادن گروهThe Dudley Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در25جون2000به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادن گروهToo Cool توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در22اکتبر2000با همراهChristianبا شکست دادن گروهThe Hardy Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در10دسامبر2000به همراهChristianتوانستند با شکست دادن Bull Buchanan & Goodfather کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در19دسامبر2000به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادنRock & Undertaker توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو حفظ کنند.

در19مارچ2001به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادن گروهThe Hardy Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در1آپریل2001به همراهChristianتوانست با شکست دادن گروهThe Dudley Boyz کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

او همچنین نفر اول کینگ آف رینگ2001 شد.

در30آگوست2001با شکست دادنLance Storm توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در21اکتبر2001با شکست دادنChristianتوانست کمربندWWF Intercontinental title رو حفظ کنه.

در19 نوامبر2001با شکست دادنTestتوانست کمربندWWF Intercontinental title رو حفظ کنه.

در4جولای2002به همراه یارشHulk Hogan توانست با شکست دادنBilly & Chuck کمربندWWF Tag Team titlesرو بگیره.

در19آپریل2004به همراه یارش یعنیChris Benoit توانست باشکست دادنRic Flair & Batista کمربندWWE World Tag Team titles رو بگیره.

در11جولای2004در ونجنس توانست با شکست دادنRandy Orton کمربندWWE Intercontinental title رو بگیره.

در نیو یرز رولشن2006با شکست دادن حریف خود یعنیJohn Cena توانست کمربندwweرو بگیره.

دیگر قهرمانی او هم در3جولای2006رخ داد.او با شکست دادن حریف خود یعنیRob Van Dam & John Cena توانست کمربندwweرو باز هم بگیره


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی کریس جریکو

  • 385

نام: Chris Jericho
نام واقعی: Christopher Keith Irvine
تاریخ تولد: 1970
محل تولد: نیویورک
وزن: 101 کیلوگرم
قد: 177 سانتیمتر
تاریخ ورود به کشتی کچ: 1990
تمرینات زیر نظر: باشگاه برادران هارت
فن نهایی: Walls of Jericho
مهمترین مسابقات وی در ECW: (ورود سال 96)
به همراه Gedo توانست Storm و Yasuraoka را شکست دهد و کمربند Tag Tem جونیور را مال خود کند.
در هاردکور هیون 1996 توانست Pit Bull را شکست دهد و کمربند ECW TV را از آن خود کند.
وی آخرین مسابقه خود در ECW را در مقابل Too Cold Scorpio باخت و سپس به WCW رفت.


مهمترین مسابقات وی در WCW: (ورود اواخر سال 96)
در ‍ژوئن سال 97 توانست Syxx را شکست دهد و صاحب کمربند سبک وزن WCW شود.
در نوامبر سال 97 Scott Hall را شکست داد.
در شود اوت 98 سر کمربند سبک وزن توانست Rey Mysetrio را شکست دهد(بعد از مسابقه جریکو باعث آسیبدیدگی زانوی مستریو شد)
در سوپربراول 98 توانست Juventud Guerrera را شکست دهد.
در آنسرسورد 98 Dean Malenko را شکست داد.
در گریت آمریکن بش 98 مجددا Dean Malenko را شکست داد.(با DQ)
در آگوست 98 Stevie Ray را شکست داد تا به مصاف Booker T(قهرمان کمربند World TV) برود.
در هالووین هاوک 98 Raven را نابود کرد.
در شود اوت 99 در یک مسابقه " برهنه " Saturn را شکست داد.(بازنده باید در مقابل تماشاگران و لخت میشد!)
سپس از سوی WWF دعوت شد و به این لیگ رفت.
مهمترین مسابقات وی در WWE: (ورود سال 99)
در آنفورگیون 99 X-Pac را شکست داد.(با DQ)
در آرماگدون 99 Chyna را شکست داد و کمربند IC را مال خود کرد.
در رویال رامبل 2000 Chyna و Hardcore Holly را در یک مسابقه سه نفره شکست داد.
در رستلمینیا 2000 توانست Benoit و Angle را در یک مسابقه سه نفره شکست دهد و کمربند Europian را از آن خود کند.
در آنفرگیون 2000 مجددا X-Pac را شکست داد.
در نومرسی 2000 در یک مسابقه قفس(Cage) برای بار چندم X-Pac را شکست داد.
در آرماگدون 2000 در یک مسابقه لست من استندینگ Kane را شکست داد.
در رویال رامبل 2001 در یک مسابقه نردبان Chris Benoit را شکست داد و کمربند IC را مال خود کرد.
در رستلمینیا 2001 William Regal را نابود کرد تا به کمربند IC بازگردد.
در اینسارکشن 2001 مجددا Regal را شکست داد.
در جاجمنت دی 2001 به همراه Benoit توانست Edge و Christian را شکست دهد و صاحب کمربند Tag Team شود.
در سامراسلم 2001 Rhyno را شکست داد.
در نومرسی 2001 با شکست The Rock صاحب کمربند WCW شد.
در ربلیون 2001 Kurt Angle را شکست داد.
در ونجنس 2001 مجددا The Rock را شکست داد و از کمربند WCW خود دفاع کرد.
در رویال رامبل 2002 برای بار چندم The Rock را شکست داد از کمربند Undisputed خود دفاع کرد.
در آنفورگیون 2002 Ric Flair را شکست داد و کمربند IC را از آن خود کرد.
در نومرسی 2002 به همراه Christian توانست Booker T و Goldust را نابود کند و صاحب کمربند WWE Tag Team شود.
در نو وی آوت 2003 Jeff Hardy را شکست داد.
در آگوست 2003 در یک مسابقه Hair vs. Hair توانست Kevin Nash را ببرد.
در آرماگدون 2003 به همراه Christian توانست Trish Stratus و Lita را شکست دهد!
در بکلش 2004 Christian و Trish Stratus را شکست داد.
در بد بلود 2004 Tyson Tomko را نابود کرد.
در آنفورگیون 2004 با شکست Christian در یک مسابقه نردبان(Ladder) برای بار هفتم صاحب کمربند IC شد.
در سوروایوور سریس 2004 با همراهی Orton و Benoit و Maven توانست Triple H و Batista و Snitsky و Edge را شکست دهد


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی ری مستریو

  • 362


بیوگرافی

 ری مستریو

اسکار گوترز روبیو متولد 12 دسامبر 1974 در سن دیگو-کالیفرنیا نام همسر او آنجی و دارای یک پسر به نام دامینیک و یک دختر به نام آیلیاه هست. قد او 1 متر و 60 سانتیمتر و 63 کیلوگرم وزن داره.

او کچ حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن HHW ، عنوان اصلی لیگ MNW (مکزیک) ، عنوان تگ تیم WWA ، سبک وزن WWA سه بار ، عنوان اصلی بیگ MNT (مکزیک) را از آن خود کنه.

سپس به لیگ ECW رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی WCW راه پیدا کرد.

در ابتدای کارش در 16 جون اولین حضورش رو در گری امریکن بش انجام داد و در مقابل دین مالنکو شکست خورد و نتوانست عنوان سبک وزن رو از آن خود کنه. ولی در 8 جولای با شکست دین مالنکو در ماندی نایترو تونست برای اولین بار در WCW صاحب عنوان بشه.

27 اکتبر دین مالنکو با شکست ری عنوان رو پس گرفت.

28 مارس 1999 در ماندی نایترو ری به همراه بیلی کیدمن با شکست بنوا و دین مالنکو تونستند که عنوان تگ تیم رو به دست بیارن و در 9 می به پری ساترن و ریون باختند.

18 اکتبر در ماندی نایترو ری به همراه کنان بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد و در 24 اکتبر به بوکر تی و استیوی ری باختند.

14 آگست 2000 ری این بار به همراه یوونتود در ماندی نایترو با شکست ومپایرو و گریت موتا بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد.

26 مارس 2001 هم ری به همراه بیلی کیدمن با شکست کید رومئو و اسکیپر عنوان تگ تیم سبک وزن رو به دست آورد.

بعد از منحل شدن WCW ری به WWF و به SD! اومد.

10 اکتبر 2002 اولین قهرمانی ری در WWE بود.

اون به همراه اج با شکست براک لازنر و تجیری قهرمان تگ تیم SD! شد.ولی در نو مرسی 2002 اونو به بنوا و انگل باختند. ولی در 7 نوامبر تونستن انتقام بگیرن و بار دیگه قهرمانی رو بردن.

ولی باز هم در سوروایور سیرس 2002 در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند.

5 جون 2003 ری با شکست مت هاردی تونست عنوان سبک وزن رو ببره. ولی در 25 سپتامبر تجیری عنوان رو از ری برد.

در اولین مسابقه ی WWE در سال 2004 در 1 ژانویه ری با شکست تجیری بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

در نو وی آت در 15 فوریه 2004 چاوو گررو با کمک پدرش تونست قهرمانی رو از ری بگیره(اصل اختلاف اونا سر ادی بود،چاوو با ادی بد بود و ادی رو زده بود،ری هم عصبانی شد و چاوو رو زد و درگیری به نو وی آت رسید.ری همیشه ادی رو دوست داشت).

در رستل منیا XX در 14 مارس ری با شکست چاوو بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

در 29 مارس در SD! اسایک دادلی با کمک دادلی ها قهرمانی رو از ری گرفت.

در 9 دسامبر 2004 ری و راب ون دم با شکست تجیری و دوپره توسنتد که قهرمان تگ تیم بشن. ولی در 13 ژانویه برادران باشام با شکست ری و RVD در یک مسابقه ی چهار تیمه که ادی/بوکر تی و لوتر/مارک جیندراک هم بودند قهرمانی رو از ری و RVD گرفتند.

ولی در نو وی آت ادی و ری با هم تگ تیم شدند و توسستن قهرمانی رو ببرند(این آخرین قهرمانی ادی بود.روحش شاد).

ولی در کارلیتو کابانا در 14 آوریل ری که مهمان کارلیتو بود MNM اومدند و ری رو زدند.ولی ادی به کمک ری نیومد و از ری عذر خواهی کرد و گفت که من در استادیوم نبودم.

یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش اومد که یه کم میونه ی ری و ادی شکر آب شد.

سر انجام MNM با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در SD! در تاریخ 21 آوریل قهرمانی رو از اونا بردند.

بعد از بازی ادی اومد و ری رو کتک زد چون ری پین فال شده بود. ولی اونا هفته ی بعد خواستند که دوباره قهرمانی رو ببرند.ولی باز هم ملینا تقلب کرد و اونا دوباره باختند.

باز هم ری از ادی کتک خورد. و اختلافای ادی و ری آغاز شد و تا ماه ها ادامه داشت.

اختلاف اونا ماه ها ادامه داشت و سر انجام ادی بالاخره تونست ری رو ببره و بی خیال ری شد. با این حال وقتی ادی مرد،ری کسی بود که از همه بیشتر برای ادی اشک ریخت.

هنوز هم ری با بازو بند یا تی شرت ادی میاد و حتی پیش اومد که چند بار برای ورود ری آهنگ ادی رو زدن یا ادی برای پیروز از فراگ اسپلش ادی استفاده کرد. در رویال رامبل هم ری نفر دوم وارد شد ولی تونست بازی رو ببره و بتونه یک قهرمانی رو برای رستل منیا انتخاب کنه.

ری حتی پیروزی خودش رو هم به ادی تقدیم کرد. ولی هفته ی بعد رندی که نفر 30 وارد شده بود و آخرین نفر توسط ری بیرون افتاد اومد و در مورد ادی حرف زد و ادی رو مسخره کرد.ری هم عصبانی شد و اونو زد.

سرانجام کار اونا به نو وی آت کشید و قرار شد برنده بازی قهرمانی رستل منیا رو ببره. و رندی هم با تقلب تونست که ری رو ببره.

بزرگترین افتخار او هم گرفتن کمربند سنگین وزن جهان در سال ۲۰۰۶ از کرت انگل بود. بعد از آن چند هفته بر سر کمربند سنگین وزن هم با رندی اورتون کورت آنگل و مارک هنری داشت که همه را با برد خود بدرقه کرد.

در جاجمنت دی هم JBL را با فاروغ اسپلش (حرکت نهایی ادی) بازی را برد.

ری در ECW هم با سابو بازی کرد که آن بازی ناتمام باقی ماند.

و اکنون هم باید با بوکرتی در گرت آمریکن بش بازی کنه. فن هایی که ری بیشتر روی حریفاش اجرا میکنه عبارتند از :

Super Huracanrana
The Nutcracker Suite
Springboard Diving Headbutt Drop
Apron-Dive Bulldog Lariat
Apron-Dive Huracanrana
Armbar Stretch Hold
Asai Moonsault
Baseball Slide Headscissors Takeover
Bombs Away
Bronco Buster
Bulldog out of Bodyscissors
Catapult Somersault Huracanrana Suicida
Sitdown Gutwrench Powerbomb
Dropping the Dime (Springboard Leg Drop)Hammerlock Stretch Hold
Missile Dropkick
The Misterio Express
Split-Legged Moonsault Splash
Tilt-a-Whirl Headscissors Takeover


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی تریپل اچ

  • 481

نام: Paul Michael LeVesque

 لقب: Triple H - hhh
 متولد: 27جولای 1969
 شهر: نیویورک
  همسر: ازدواج موقتی با Chyna و هم اکنون با Staphanie Mcmahon
 قد: 196
 وزن: 124
تاریخ ورود به کشتی کج: مارچ 1993دشمنان:
Tony Roy Indy
Alex Wright WCW
Henry Godwin
Mankind
Roaddog
Nation of Domination
Vince McMahon
The Rock
Test
Kurt Angle
Stone Cold
Chris Jericho
Chris Benoit
Bubba Dudley
Kane
Scott Stiener
Booker T
Kevin Nash
Bill Goldberg
Chris Benoit
Randy Orton
Batista
Ric Flair
The Big Show ,
 John  Cena
---------------------------------------------------------------------
کمربند ها و افتخارات:

برای اولین بار با شکس دادن Tony Roy قهرمان IWF Heavyweight champion شد.
در 26 اکتبر 1996 در راو با شکست Marc Mero قهرمان
WWF Intercontinental champion شد.
در جون سال 1997 عنوان King of the Kings رو برای اولین بار به خودش اختصاص داد.
در 22 دسامبر 1997 در راو با شکست Shawn Michaels قهرمان
 WWF European Champion شد.
در 17 مارچ 1998 در راو با شکست دادن Owen Hart باز هم عنوان
قهرمانی European Champion  رو به خود اختصاص داد.
در 30 آگست 1998 در سامر اسلم با شکست راک باز هم قهرمان
 Intercontinental champion  شد.
در 23 آگست 1999 در راو با شکست Mankind قهرمان
 Federation Champion WWF شد.
در 26 سپتامبر 1999 در آنفورگیون باز هم قهرمانی خودش رو به دست آورد
(در یک بازی 6 نفره).
در 3 جنیوری 2000 در راو با شکست Bigshow باز هم قهرمانی
 Federation رو از آن خود کرد.
در 21 می سال 2000 در Judmegnt Day با شکست The Rock باز هم قهرمانی
 Federation رو از آن خود کرد.
در 5 آپریل 2003 در اسمکدان با شکست دادن جریکو قهرمان
 Intercontinental champion  شد.
در 16 آپریل همان سال در راو با شکست Jeff Hardy قهرمانی
 Intercontinental champion  رو پس گرفت.
در 30 آپریل 2003 در بکلاش همراه با استیو آستین با شکست دادن
 Kane و Undertaker قهرمان WWE Tag Team Champion شد.
در جنیوری سال 2002 قهرمانی رویال رامبل رو از آن خود کرد.
در 17 مارچ همان سال(2002) در رستلمانیا با شکست جریکو قهرمان
 Undisputed Title شد.
در سپتامبر 2002 در راو قهرمانی World Heavy Weight Champion
که هم اکنون در دست باتیستا است رو به دست آورد.
در 15 دسامبر 2002 در آرماگدون با شکست شاون مایکلز قهرمانی خودش
(World Heavy Weight Champion) رو پس گرفت
نکته: تریپل اچ از این تاریخ به بعد فقط قهرمانی
 World Heavy Weight Champion  رو کسب کرده است.
در 14 مسابر 2003 در آرماگدون قهرمانی خودش رو در یک بازی 3 نفره
 از Bill Goldberg پس گرفت.
در 12 دسامبر 2004 در آنفورگیون قهرمانی خودش رو از یکی از دوستانش
 یعنی رندی اورتون پس گرفت.
و برای آخرین بار در Ellimination Chamber 2005 که بین:
 Benoit.jericho.hhh.edge.orton و Batista بود
باز هم قهرمان World Heavy Weight Champion  شد
که 45  روز بعد  در رستلمانیا قهرمانی خودش رو از دست داد .
و در بک لش و ونجنس  هم نتونست قهرمانی خودش رو از باتیستا پس بگیره .


حرکت پایانی: The Pedigree 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیگرافی جف هاردی

  • 373


لغب در کشتی کج:جف هاردی
نام اصلی:Jeffrey Nero Hardy
تاریخ تولد:August 31, 1977
محل تولد:کامرون,شمال کارولینیا
قد:6.2
وزن:215 lbs
مربی:Italian Stallion
Dory Funk Jr
اغاز حرفه:سال 1994
لغب ها:

Willow of the Wisp
در OMEGA

Wolverine
در OMEGA

Jinx Brothers
و Conquistadors

ضربه نهایی:

Texas Cloverleaf
در OMEGA

Swanton Bomb
در WWF و WWE 
ضربه مورد علاقه:

Twist of Fate
Poetry in Motion
Double Legdrop to Midsection
Sitout Jawbreaker
Whisper in the Wind-Tumbleweed)
Catapult into Quebrad
Flying Clothesline off Barricade
Folding Double Leg Drop
Reverse of Fate
Back Kick


...................................................................

افتخارات:

1.
کسب کمربند NDW Light Heavyweight title.

2.
کسب کمربند NWA 2000 Tag Team title.

3.
کسب کمربند UWA World Middleweight title.

4.
کسب کمربند OMEGA Tag Team titles.

5.
کسب کمربند OMEGA Heavyweight titles.

6.
کسب کمربند NCW Heavyweight title.

7.
کسب کمربند NCW Light Heavyweight title.

8.
کسب کمربند WWF Tag Team titles.

9.
کسب کمربند WWF Intercontinental title.

10.
کسب کمربندWWF Light Heavyweight title.

11.
کسب کمربند WWF Hardcore title.

12.
کسب کمربند WWE European title


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی راک

  • 380

پدرش(Rocky Johnson) و پدربزرگ مادریش(Peter Marivia) هر دو از کشتی کچ کاران خوب و قدیمی بودند.
راک در ابتدای کار به کاراته روی آورد و تا حد قابل توجهی هم پیش رفت کرد.سپس به فوتبال آمریکایی رفت و در سال 1995 برای اولین بار وارد یک لیگ نه خیلی حرفه ای شد.
همون لیگی که خیلی ها مانند کین و UnderTaker کارشون رو در اون جا آغاز کردن یعنی USWA.
راک در ابتدا با نام فلکس کاوانا(Flex Kavanah) وارد این لیگ شد و عنوان تگ تیم رو در کم تر از یک سال در این لیگ از آن خود کنه.
سپس در نوامبر 1996 راکی ماریویا که ترکیبی از اسم پدر و پدر بزرگش بود در سوروایور سیرس به WWF اومد و در اولین بازیش با گلداست بازی کرد و اون رو شکست داد.
خیلی نگذشته بود که راک با شکست تریپل ایچ تونست عنوان بین قاره ای رو از آن خود کنه.
ولی راک یه قهرمان بین قاره ای معمولی نبود.اون جوان ترین قهرمان در تاریخ این عنوان بود.
سپس راک به گروه نیشن آو دامینیشن پیوست و مدتی با اون ها بود(لیدر گروه).این موقع بود که شخصیت جدیدی از اون رو دیدیم و اون چیزی نبود جز : The Rock
برای مثال میتونم از هنری ، فاروغ و مرحوم آون هارت از اعضای اون گروه نام ببرم.
مسلماً راک یکی از محبوب ترین و حتی به احتمال زیاد محبوب ترین کچ کار دنیاست.
از لقب های اون میشه به People"s Champion یعنی قهرمان مردم اشاره کرد.
اونایی که DDP رو میشناسن میدونن که چقدر محبوب بود.کم پیش میومد که از بین تماشاچی ها نره تو رینگ.
توی WCW بهش میگفتن WCW People"s Champion.بعد از منحل شدن اون کمپانی دی دی پی خودش اومد گفت محبوبیت من خیلی کم تر از راک هست و من نمیتونم در این قسمت باهاش رقابت کنم و دیگه بهم نگین People"s Champion.
از دیگر لقب هاش The Great One هست که معنی دقیق فارسی نداره ولی میشه اونو بهترین معنی کرد.
راک به میکروفون علاقه ی زیادی داره و بدون شک دلیل این علاقه استعداد خارق العادش در ضایع کردن افراد به وسیله ی حرف زدنه.
از تیکه های راک پای میکروفون اینا از همه جالب ترن گرچه که یکیدو تا نیستن.
1 - بدون شک کسی که راک رو در رینگ دیده باشه این رو هم شنیده : If you smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell ! What The Rock , Is Cookin.
که تو مایه های همون ضرب المثل خودمونه که میگه یه آشی واسه ش پختم.
یعنی : میتونی بو کنی که راک چی داره میپزه ؟
2 - Get Ready , Your Candy Ass Is NEXT.معنیش اینه : آماده باش،تو نفر بعدی هستی(با سانسور).
وقتی راک با کسی مشکل داشت اینو میگفت و هفته ی بعد میومد میکشت یارو رو میرفت.
3 - JUST BRING IT.
4 - Know Your Role , Shut Your ... Mouth.یعنی حدتو بدون و دهن کثیفتو ببند(ترجمه ش مثل دوبله ی ایرانیا بود).
...
بدون شک راک یکی از بزرگ ترین افسانه های WWE هست و یکی از کسانی است که هیچ گاه از یاد مردم نمیره.
راک از همسرش دنی گارسیا یک دختر به نام Simone Alexander داره و اونو Pebles(پِبِلز) صدا میکنه.
جالب اینه بدونین که عاشق همسرشه.
ولی استعداد راک به کاراته و فوتبال و کچ ختم نشد.
اون به پیشنهاد و کمک آرنولد در سال 2000 به هالیوود رفت و به بازی در هالیوود مشغول شد.
اولین فیلمش Mummy بود محصول 2000.
بعد در Scorpione King(2001) , Run Down(2002) , Walking Tall(2003) , Be Cool(2004) , Doom(2005) بازی کرد که آخریش یعنی دوم یک فروش فوق العاده کرد.
راک بعد از هالیوود خیلی کم در WWE پیداش شده و اگر اومده گذرا بوده.
آخرین حضورش در دیوا سرچ 2004 در 23 آگست بود که کوچ من و لا راستیانس رو یه گوشمالی خوبی داد.
راک خیلی باهوشه.برای مثال در یک بازی با گلدبرگ چون میدونست نمیتونه معمولی گلدبرگ رو بزنه از رینگ اومد بیرون و کاری کرد که گلدبرگ بیاد نزدیک طناب.
بعد پرید و صورت گلدبرگ رو زد به طناب و رفت داخل رینگ رو شروع کرد به زدن گلدبرگ.
قهرمانی های راک در WWF/E - اونایی که مال WCW هستن در WWF برنده شده با این که مال WCW بود :
1 - قهرمان بین قاره ای با شکست HHH در RAW - سیزده فوریه 1997
2 - قهرمان بین قاره ای با شکست SCSA در RAW - 8 دسامبر 1997
3 - قهرمان WWF با شکست SCSA در سوروایور سیرس/سنت لوییس - پانزده نوامبر 1998
4 - قهرمان WWF با شکست منکایند در رویال رامبل/آناهیم - بیست و چهار ژانویه 1999
5 - قهرمان WWF با شکست منکایند در RAW/بیرمنگام - پانزده فوریه 1999
  ۶ - قهرمان تگ تیم به همراه منکایند با شکست بیلی گان و راد داگ - دوازده اکتبر 1999
۷ - قهرمان تگ تیم به همراه UnderTaker با شکست اج و کریستین - هیجده دسامبر 2000
۸ - قهرمان تگ تیم به همراه جریکو با شکست دادلی ها - بیست و دو اکتبر 2001
۹ - قهرمان WCW(سنگین وزن جهان فعلی) با شکست بوکر تی در سامرسلم/سن جوز - سی آگست 2001
۱۰ - قهرمان تWCW با شکست جریکو در RAW/سنت لوییس - پنچ نوامبر 2001
۱۱ - برنده ی رویال رامبل 2000
فن های راک :
1 - Spine Buster
2 - Sharp Shooter
3 - The People"s Elbow
4 - Samoan Drop
5 - DDT
فینیشرها :
1 - Rock Bottom
2 - People"s Elbow


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی باتیستا

  • 351

  نام واقعی : David Michael Bautistaقد : 6.6 فوت
وزن :325 Ibsزمان تولد : January 18, 1966محل تولد : Washington, D.C.آغاز حرفه : 1997
مربی : Wild Samoan Afaضربه نهایی : Batisa Bombدر 11, جولای سال 1999 ادی گیلبرگ یک مسابقه با باتیستا ترتیب داد
قبل مسابقه در بک استیج باتیستا خیلی سریع گیلبرگ را که در لاکر روم بود زد و گیلبرگ مسدوم شد و نتونست مسابقه بدهد و بازی به نفع باتیستا تموم شد.باتیستا در باشگاه WXW کارمیکرد که سرپرست اون باشگاه Wild Samoan Afa بود که مربیگری باتیستا رو میکرد سرانجام باتیستا در اون لیگ در اوکتبر سال 1999 اسم خودش را Kahn کاهن گذاشت.او اولین مسابقه خود را در WXW با نام Kahn در 30 اوکتبر سال 1999 انجام داد که Southtown Joeرا برددر فوریه سال 2000 باتیستا با لیگ WWF قراردادی امضا کرد.اما زیاد این قرارداد طول نکشید زیرا در WWF به باتیستا میدان نمیدادند به همین خاطر او در تابستان سال 2000 به باشگاه Ohio Valley Wrestling رفت و اسمه خود را Leviathan گذاشت و در گروه Disciples of Synn عضو شد.در 13 دسامبر سال 2000 Leviathan از دست یکی از سوپر استار های WWE به نام کین عصبانی شد و در یک مسابقه ای به نام DARK MATCH با او مبارزه کرد که شکست خورد.در 24 اوکتبر سال 2001 Leviathan در OVW SHOW توانست وال وینیس را مغلوب کند.
Leviathan
در 28 نوامبر سال 2001 در مسابقه داخل شهر جفرسون با "The Machine" Doug Basham انجام داد که پیروز شد و قهرمان جدید کمربند OVW Heavyweight شد
.
Leviathan
در 16 ژوین سال 2002 از کمربند خود در مقابل D'LO BROWN دفاع کرد و برون را شکست داد
.وی در 2 مارچ سال 2002 در Indianapolis, IN توانست یک مسابقه battle royal را به سود خود به پایان ببره.
Leviathan
در 30 مارچ سال 2002 در Tojo Yamamoto Memorial Show کار کوتاهی رو با Bruiser Graham شروع کرد . ( دقیقا نمیدونم چه کاری؟
)در 9 می سال 2002 باتیستا کار خود را با لیگ WWE را آغاز کرد و اسمه خود را Deacon Batista گذاشت و با Reverend D-Von (Dudley) شروع به کار کرد.بعد از یک مدت که نام the Deacon نتونست دوام بیاورد او دوباره اسمش و قیافه اش را عوض کرد و اسمه خود را باتیستا گذاشت و در خارج از رینگ با WWE قراردادی جدید امضا کرد.در 15 آگوست سال 2002 در فصل نقل و انتقالات اسمک دان دوستش دادلی را در بک استیج زد و نقش بر زمین کردش .و هفته ی بعد این ماجرا باتیستا مسابقه با دیون دادلی برگزار کرد که او را شکست داد.بعد از این ماجراها در 4 نوامبر سال 2002 او به راو اومد و در اونجا اسمه خود را دیو باتیستا( Dave Batista ) گذاشت.در 25 نوامبر سال 2002 باتیستابه یاری ریک فیلر امد و ریک فیلر توانست کین بزرگ را مغلوب کند.در هفته ی بعد راو در Austin, TX. باتیستا به کمک ریک فیلر توانست هاریکین را مغلوب کند.باتیستا در Armageddon سال 2002 توانست که کین را شکست دهد..وی در ژوین سال 2003 به گروه جدید Evolution پیوست که اعضا این گروه
تریپل ایچ - باتیستا - رندی اورتون و ریک فیلر بودن.در فوریه سال 2003 باتیستا دچار یک مسدومیت شد که زیاد هم طول نکشید.در آرماگدون سال 2003 در Orlando, FL. باتیستا به همراه ریک فیلر در مسابقه ای به عنوان tag team turmoil با گروه DUDLEYS شرکت کردند که سرانجام مسابقه رو برندند و قهرمان جدید World Tag Team شدند.در رویال رامبل سال 2003 باتیستا و ریک فیلر در مسابقه TABLE TORNANDO TAG باز گروه DUDLEYS را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند.در 7 فوریه سال 2004 در شهر Saitama کشور ژاپن باتیستا و ریک فیلر برای سومین بار متوالی گروه Dudley Boyz را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند
در رستل منیا XX که در شهر نیویورک برگزار شد باتیستا به همراه اورتون و ریک فیلر در قالب گروه Evolution توانستند راک و میک فلوی را شکست دهند.در 22 مارچ سال 2004 در شهر Detroit, MI. در راو باتیستا به همراه ریک فیلر با تگ تیم بوکر تی و روب وان دام مسابقه دادند که بازی را بردند و کمربند World Tag Team را ماله خود کردند.در Vengeance سال 2004 باتیستا توانست کریس جریکو را شکست دهد.باتیستا در رویال رامبل سال 2005 در شهر Fresno, CA. توانست جان سینا را از رینگ بیرون پرت کنه و قهرمان رویال رامبل بشود و در رستل منیا اون سال برای کمربند World Heavyweight مبارزه کند.باتیستا در Wrestlemania 21 که در شهر Los Angeles, CA انجام شد توانست تریپل ایچ را شکست دهد و قهرمان جدیدWorld Heavyweight شود.در BACKLASH سال 2005 باتیستا باز تریپل ایچ را برد و از کمربند خود دفاع کرد.در Vengeance سال 2005 که در شهر Las Vegas برگزار شد توانست تریپل ایچ را در مسابقه HELL IN A CELL شکست دهدو از کمربند خود دفاع کند.
چندی بعد از این ماجرا باتیستا به اسمک دان رفتدر Summerslam سال 2005 باتیستا در مسابقه ای با نام no holds barred match توانست JBL را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند.باتیستا در No Mercy سال 2005 توانست ادی را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند.باتیستا در Taboo Tuesday سال 2005 به جای استن کلد در مسابقه ی streetfight شرکت کرد و توانست Jonathan Coachman را شکست دهد.در 13 دسامبر سال 2005 باتیستا به همراه ری مستریو توانستد گروه MNM را شکست دهند و قهرمان های جدید WWE Tag Team شوند
همچنین باتیستا در SURVIVE SIERES سال 2005 در مسابقه SMACKDOWN VS RAW در تیم اسمک دان حضور داشت که توسط کین چوک اسلم خورد و شان مایکلز و را پین فال کرد.باتیستا در ARMAGGEDON سال 2005 در مسابقه ی CHAMPOIN VS CHAMPOIN به همراه ری مستریو حضور داشت که در نهایت مغلوب گروه بیگ شو و کین شدند .در 12 ژوین سال 2006 باتیستا که از هفته پیشش توسط مارک هنری مسدوم شده بود آمد و کمربند World Heavyweight خود را به تدی لونگ داد و از مردم خداحافظی کرد.باتیستا در ROYAL RUMBLE و no way OUT سال 2006 هم با اینکه مسدوم بود آمد و دل مردم را شاد کرد و دیگه من نمیدونم چه چیزهایی گفت


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی شان مایکل

  • 381

نام اصلی:Michael Hickenbottom

لقب:Shawn Michaels

تاریخ تولد:22جولای1965(41ساله)

محل تولد:Born in Scottsdale, Arizona

وضعیت:متهل

وزن:225 lbs

قد:6'0"

مربی او:Jose Lothario

تاریخ ورود به کشتی کچ:1984

لقبهای دیگر او:

Heartbreak Kid (HBK)
The "Main Event"

حرکت پایانی:

Sweet Chin Music

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

Flying Moonsault Attack
Figure Four Leglock
Inverted Atomic Drop
Running Forearm Attack
Pescado
Elbow Drop
Belly to Back Suplex
Teardrop Suplex
Dropkick

دشمنان:

The Batten Twins
The Grapplers
Buddy Rose
Doog Somers
RockNRoll RPMs
RockNRoll Express
The Brain Busters
The Orient Express
The Rougeau Brothers
The Hart Foundation
British Bulldog
Rick Martel
Marty Jannetty
Crush
Diesil
Razor Ramon
Jeff Jarrett
Dean Douglas
Steve Austin
Bret Hart
Owen Hart
Mankind
The Undertaker Chris Jericho
Randy Orton
Chris Benoit
Kane
Edge
Christian
Kurt Angle
Muhammad Hassan
Khosrow Daivari
Chris Masters
Vince McMahon
Shane McMahon
The Spirit Squad

وب سایت او:

http://www.shawnhbk.com/

افتخارات:

در15می1986 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادن گروهThe Batten Twins کمربندNWA Central States Tag Team titles رو بگیره.

در سال1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادنRose & Doug Somers کمربندAWA World Tag Team titles wرو بگیره.

در27دسامبر1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty با شکست دادنRandy Rose & Dennis Condrey توانست کمربندAWA World Tag Team titles رو بگیره.

در26اکتبر1987 به همراه یارش یعنی Marty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو بگیره.

در22نوامبر1987 با همراهMarty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو حفظ کنه.

در8نوامبر1992توانست با شکست دادنThe British Bulldog کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در6جون1993 با شکست دادنMarty Jannetty توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در28آگوست1994با شکست دادن گروهThe Headshrinkers به همراه یارشDieselتوانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در23جولای1995 با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در رسمنیا12 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در رویال رامبل1996 توانست نفر اول بشه.

در رویال رامبل1997 با شکست دادنSycho Sid توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در26می1997 به همراه یارش یعنیSteve Austinتوانست با شکست دادن Owen Hart & British Bulldog کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در سال1997 با شکست دادنThe British Bulldog توانست کمربندWWF European title رو بگیره.

در9نوامبر1997 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در سال 2002 توانست کمربندWWE) World Heavyweight title رو بگی


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

  • 396

نام اصلی:Michael Hickenbottom

لقب:Shawn Michaels

تاریخ تولد:22جولای1965(41ساله)

محل تولد:Born in Scottsdale, Arizona

وضعیت:متهل

وزن:225 lbs

قد:6'0"

مربی او:Jose Lothario

تاریخ ورود به کشتی کچ:1984

لقبهای دیگر او:

Heartbreak Kid (HBK)
The "Main Event"

حرکت پایانی:

Sweet Chin Music

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

Flying Moonsault Attack
Figure Four Leglock
Inverted Atomic Drop
Running Forearm Attack
Pescado
Elbow Drop
Belly to Back Suplex
Teardrop Suplex
Dropkick

دشمنان:

The Batten Twins
The Grapplers
Buddy Rose
Doog Somers
RockNRoll RPMs
RockNRoll Express
The Brain Busters
The Orient Express
The Rougeau Brothers
The Hart Foundation
British Bulldog
Rick Martel
Marty Jannetty
Crush
Diesil
Razor Ramon
Jeff Jarrett
Dean Douglas
Steve Austin
Bret Hart
Owen Hart
Mankind
The Undertaker Chris Jericho
Randy Orton
Chris Benoit
Kane
Edge
Christian
Kurt Angle
Muhammad Hassan
Khosrow Daivari
Chris Masters
Vince McMahon
Shane McMahon
The Spirit Squad

وب سایت او:

http://www.shawnhbk.com/

افتخارات:

در15می1986 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادن گروهThe Batten Twins کمربندNWA Central States Tag Team titles رو بگیره.

در سال1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادنRose & Doug Somers کمربندAWA World Tag Team titles wرو بگیره.

در27دسامبر1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty با شکست دادنRandy Rose & Dennis Condrey توانست کمربندAWA World Tag Team titles رو بگیره.

در26اکتبر1987 به همراه یارش یعنی Marty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو بگیره.

در22نوامبر1987 با همراهMarty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو حفظ کنه.

در8نوامبر1992توانست با شکست دادنThe British Bulldog کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در6جون1993 با شکست دادنMarty Jannetty توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در28آگوست1994با شکست دادن گروهThe Headshrinkers به همراه یارشDieselتوانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در23جولای1995 با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در رسمنیا12 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در رویال رامبل1996 توانست نفر اول بشه.

در رویال رامبل1997 با شکست دادنSycho Sid توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در26می1997 به همراه یارش یعنیSteve Austinتوانست با شکست دادن Owen Hart & British Bulldog کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در سال1997 با شکست دادنThe British Bulldog توانست کمربندWWF European title رو بگیره.

در9نوامبر1997 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در سال 2002 توانست کمربندWWE) World Heavyweight title رو بگی


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی کین

  • 356

 

نام حقیقی:Glen Jacobs

لقب:Kane

تاریخ تولد:April 26, 1968

محل تولد:Madrid, Spain (birthplace)
Resides in Knoxville, Tenessee

وضعیت:متعهل.Married to Tia Jacobs with 1 son

وزن:326lbs

قد:7ft

مربی:Ray Candy
Dean Malenko

تاریخ ورود به کشتی کج:1993 - USWA

لقبهای دیگرش:Unibomb (SMW)
Doomsday (USWA)
Christmas Creature
Fake Diesil (WWF)
Isaac Yankem DDS (WWF

ضربه نهائی:Tombstone Piledriver
Chokeslam from Hell
حرکات مورد علاقه ای که انجام میده:Chokeslam
Big Boot
Tilt a Whirl Slam
Clothesline from the top rope

دشمنانش:RockNRoll Express
Bret Hart
The Undertaker
Vader
Steve Austin
Mankind
The Corporation
Triple H & Chyna
The Big Show
Farooq & Bradshaw
X-Pac & Tori
Degeneration-X
Shane McMahon
Vince McMahon
Kurt Angle
The Rock
Chris Jericho
Edge & Christian
The Power Trip
The Dudley Boyz
DDP & Kanyon
KroniK
T & T
Test
UnAmericans
Jericho & Christian
Triple H (Katie Vick)
Evolution
Ric Flair
3-Minute Warning
Storm & Regal
Storm & Morely
La Resistance
Jim Ross (Set on Fire)
Rob Van Dam
Shane McMahon
Bill Goldberg
The Undertaker (2004)
Matt Hardy & Lita
Gene Snitsky
Viscera & Trish
Edge & Lita
Carlito Cool
Chris Masters
The Big Show
The Fake Kane
Umaga
Mr. Ken Kennedy
The MVP

تارخچه افتخاراتش:Smoky Mountain Wrestling Tag Team titles w/Al Snow defeating The RockNRoll Express (April 7, 1995);
United States Wrestling Association Southern title defeating Spellbinder (July 13, 1997);
WWF Heavyweight title defeating Steve Austin (King of the Ring 1998); WWF Tag Team titles w/Mankind defeating The New Age Outlaws (July 13, 1998);
WWF Tag Team titles w/Mankind defeating SCSA/Taker and NAO and Rock/Owen in a 4-WAY (August 10, 1998);
WWF Tag Team titles w/XPac defeating Jeff Jarrett & Owen Hart (April 5, 1999 - RAW);
WWF Hardcore title defeating The Big Show & Raven (Wrestlemania X7);
WWF Tag Team titles w/Undertaker defeating Edge & Christian (April 17, 2001 - Smackdown!);
WWF Intercontinental title defeating Triple H in a Chain match (Judgement Day 2001);
WCW Tag Team titles w/Undertaker defeating Sean O'Haire & Chuck Palumbo (August 9, 2001 - Smackdown!);
WWF Tag Team titles w/Undertaker defeating DDP & Kanyon (Summerslam 2001);
WWE Tag Team titles w/Hurricane defeating Lance Storm & Christian (September 23, 2002 - RAW);
WWF Intercontinental title defeating Chris Jericho (September 30, 2002 - RAW);
(WWE) World Tag Team titles w/Rob Van Dam defeating Storm & Morely & Dudleyz in a 3-WAY (March 31, 2003 - RAW);
(WWE) World Tag Team titles w/The Big Show defeating Lance Cade & Trevor Murdoch (November 1, 2005);


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیو گرافی بیگ شو

  • 459



 

بیوگرافی بیگ شو:

نام اصلی:Paul Wight

لقب: Big Show

تاریخ تولد:8فبریه1971(35 ساله)

محل تولد:Originally: Saluda, South Carolina

وضعیت:متهل

قد:7'1"

وزن:493 lbs

مربی او:

Larry Sharpe

تاریخ ورود به کشتی کچ:

1994

لقبهای دیگر:

The Giant (WCW)
Big Nasty Bastard (WWF)
The Showster

حرکت پایانی:

The Chokeslam

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

Choke Toss
Press Slam
Elbow Drop
Big Boot
Hog Log
Alley Oop

دشمنان:

Hulk Hogan
Kevin Nash
Dallas Page
Shane McMahon
Kane
Brock Lesnar
The Rock
The Undertaker
The Big Bossman
Mark Henry (OVW)
Kurt Angle
Rikishi
Nathan Jones
Raven
Bradshaw
Steve Austin
Booker T
Eric Bischoff
Rey Mysterio
Eddy Guerrero
Hardcore Holly
John Cena
Kurt Angle
Luther Reigns
John Layfield
Gene Snitsky
Triple H
Carlito Cool
Chris Masters
Tommy Dreamer

افتخارات:

او یک بار کمربندWCW Heavyweight title رو داشته.

او یک بار کمربندWCW Tag Team titles رو داشته

او یک سال با شکست دادنTriple H & The Rock توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

او همچنین به همراهThe Undertaker کمربندWWF Tag Team title رو داشته.

او یک بار کمربندWWF Hardcore title رو داشته.

در نو مر30 سال2003 با شکست دادنEddie Guerrero توانست کمربندWWE United States title رو بگیره.

درSurvivor Seriesسال2002با شکست دادنBrock Lesnar توانست کمربندWWE Undisputed title رو بگیره.

در1نوامبر2005به همراه یارش یعنیKaneتوانست با شکست دادنLance Cade & Trevor Murdoch کمربندWWE World Tag Team titles رو بگیره.

در4جولای2006 با شکست دادنRob Van Dam توانست کمربندECW World Heavyweight title رو بگیره.


حركاتي كه بيشتر استفاده ميكنه:

austin ponch-angry Leg stomp-austin elbow drop 1-russian leg swimp- beat head-lou thesz press2-swinging neckbreaker-stunner 4- kneew attack-austin attack-power clossline

دشمنان: خيلي ها بودند ولي از مهمترينشون ميشه به :
))ولی در درجه اول راک دشمن اونه ))
بابي ايتن
باري ويندهلم
ريكي استم بوت
جاستين يا داستين رودز
شين داگلاس
جك روبرتز
مارك مرو
تريپل اچ
مرحوم اون هارت
مرحوم بريتيش بولداگ
برت هارت
ميك فولي
شاون مايكل
وينس مك ماهن
شين مكماهن
استفاني مكماهن
ليندامكماهن
مت هاردي
جف هاردي
كين
اندرتيكر
هارد كور هالي
راك
دودلي بويز
بيگ شو
كرت انگل
ريكيشي
ويليام ريگل
جريكو
بنوا
اسكات هال
كوين نش
ريك فلير
گلدبرگ
براك لسنار
بيلي گان
رود داگ
ايكس پك
البرت
اريك بيشاف
مايك تايسون
و..........

ازهمه بيشتر دشمنيش با خانواده مكماهن و به خصوص وينس مك ماهن هست كه هنوز هم اگه جايي وينس رو ببينه يك استانر بهش ميزنه.


بعد هم راك كه در 3 رسل منيا با هاش بازي كرده كه 2
بار از راک شکست خورده جالب اینکه در آخرین مسابقه راک به کلد 1 استانر . 4 rock bottom  و 2 بار people elsbow  زد.

اينم تاريخچه كمربنداش درwcw :
-------------------------------------
WCW Television Championship2 Times
1-3 ژون 1991 با بردن بابي ايتن
2-23 مي 1992 با بردن بابي ويندهلمن
________________________________
WCW United States Championship2 Times
1-27 دسامبر 1993 با شكست دادن داستين رودز
2-18 دسامبر 1994 باشكست دادن ريكي استمبات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
WCW Tag Team Championship 1 Time
در تاريخ2 مارچ 1993 به همراه برايان ويلمن تونستن ريكي استمبات وشين داگلاس رو شكست بدن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاريخچه كمربنداش در
wwe :
----------------------------------
Intercontinental Championship 2 Times
1-3 اگوست 1997 با شكست دادن اون هارت
2-9 نوامبر 1997 بازم با شكست دادن اون هارت براي دومين بار صاحب اين عنوان شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
World Tag Team Championship4 Times
1-25 مي 1997 همراه باشاون مايكل تونستن بريتيش بولداگ و اون هارت رو شكست بدن
2-14جولاي1997 همراه بادود لاو(ميك فولي) تونستن بريتيش بولداگ و اون هارت رو شكست بدهند.
3-26 جولاي 1998 همراه بااندرتيكر تونستن ميك فولي و كين رو شكست بدهند.
4-و سرانجام براي اخرين بار در29 اپريل 2001 به همراه تريپل اچ تونستن اندرتيكر و كين رو شكست بهند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
WWE Championship6 Times
1-در29 مارچ 1998 براي اولين بار تونست با شكست دادن شاون مايكل در رسلمنيا 14 به اين عنوان نايل بشه.
2-در 29 جون 1998 در
break down تونست در يك بازي 3 نفره بين استين و كين و اندرتيكر اين كمربند رو براي دومين بار بدست بياره.
3-در28 مارچ 1999 با شكست دادن راك در رسلمنيا 15 براي سومين بار اين كمربند رو بدست بياره.
4-در 28 جون 1999 براي چهارمين بار با شكست دادن اندرتيكر تونست صاحب اين كمربند بشه.
5-در1 اپريل2001 در رسلمنيا 17 با شكست دادن راك براي پنجمين بار تونست اين عنوان رو به خودش اختصاص بده.
6-در8 اكتبر 2001 در
raw تونست با شكست دادن كورت انگل براي اخرين بار صاحب اين كمربند بشه.
نكته:
stone cold از نظر داشتن كمربند سنگين وزن جهان در جايگاه سوم قرار داره با 6 بار قهرماني جهان.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Royal Rumble winner 3 Times
1-در19 ژانويه 1997 با به بيرون انداختن برت هارت تونست برنده بشه.
2-در19 ژانويه 1998 با به بيرون انداختن راك تونست برنده بشه.
3-در21ژانويه 2001 با به بيرون انداختن كين تونست برنده بشه.
نكته:
stone cold از نظر ركورد پيروزي رويال رومبل نفر اول هست و در جايگاه اول قرار داره. و پس از اون راک و آندرتیکرنفرات دوم اند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
King of the Ring 1 Time
در 23 ژوان1996 با پيروزي در ديدار نهايي مقابل جك رو برتز تونست
King of the Ring بشه.
نكته جالب در مورد اين مسابقات اين است كه هيچ بازيكني نتونسته بيشتر از 1 بار
King of the Ring بشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:23
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بیوگرافی استیو آستن

  • 446

نام ونام خانوادگي: steven james anderson williams

لقب در كشتي كچ:
stone cold steve austin

لقبهاي ديگر:(مار ز
نگي تگزاس) austin 3:16_austin stunner_tegxas ratneostneck

سن :42 ساله

قد :185
cm (6.2)f

وزن :252فوند(
elb)

محل تولد: ويكتوريا تگزاس (امريكا)

ازدواج: چند بار ازدواج موقت داشته كه مهمترينش با دبرا (
debra) بوده و در حال حاضر مجرد هست.

تاريخ ورود به كشتي كچ:1990 5/5 سال در
wcwو از اون موقع تا الان در wwe هست.و 6 سال بازي كرد -1 سال بيشتر داور ي ميكرد و 1 سال هم جنرال منجر RAW شد.
حركت پاياني:
stone cold stunner1_stone cold stunner2_stone cold stunner3



حركاتي كه بيشتر استفاده ميكنه:

austin ponch-angry Leg stomp-austin elbow drop 1-russian leg swimp- beat head-lou thesz press2-swinging neckbreaker-stunner 4- kneew attack-austin attack-power clossline

دشمنان: خيلي ها بودند ولي از مهمترينشون ميشه به :
))ولی در درجه اول راک دشمن اونه ))
بابي ايتن
باري ويندهلم
ريكي استم بوت
جاستين يا داستين رودز
شين داگلاس
جك روبرتز
مارك مرو
تريپل اچ
مرحوم اون هارت
مرحوم بريتيش بولداگ
برت هارت
ميك فولي
شاون مايكل
وينس مك ماهن
شين مكماهن
استفاني مكماهن
ليندامكماهن
مت هاردي
جف هاردي
كين
اندرتيكر
هارد كور هالي
راك
دودلي بويز
بيگ شو
كرت انگل
ريكيشي
ويليام ريگل
جريكو
بنوا
اسكات هال
كوين نش
ريك فلير
گلدبرگ
براك لسنار
بيلي گان
رود داگ
ايكس پك
البرت
اريك بيشاف
مايك تايسون
و..........

ازهمه بيشتر دشمنيش با خانواده مكماهن و به خصوص وينس مك ماهن هست كه هنوز هم اگه جايي وينس رو ببينه يك استانر بهش ميزنه.



بعد هم راك كه در 3 رسل منيا با هاش بازي كرده كه 2
بار از راک شکست خورده جالب اینکه در آخرین مسابقه راک به کلد 1 استانر . 4 rock bottom  و 2 بار people elsbow  زد.

اينم تاريخچه كمربنداش درwcw :
-------------------------------------
WCW Television Championship2 Times
1-3 ژون 1991 با بردن بابي ايتن
2-23 مي 1992 با بردن بابي ويندهلمن
________________________________
WCW United States Championship2 Times
1-27 دسامبر 1993 با شكست دادن داستين رودز
2-18 دسامبر 1994 باشكست دادن ريكي استمبات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
WCW Tag Team Championship 1 Time
در تاريخ2 مارچ 1993 به همراه برايان ويلمن تونستن ريكي استمبات وشين داگلاس رو شكست بدن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاريخچه كمربنداش در
wwe :
----------------------------------
Intercontinental Championship 2 Times
1-3 اگوست 1997 با شكست دادن اون هارت
2-9 نوامبر 1997 بازم با شكست دادن اون هارت براي دومين بار صاحب اين عنوان شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
World Tag Team Championship4 Times
1-25 مي 1997 همراه باشاون مايكل تونستن بريتيش بولداگ و اون هارت رو شكست بدن
2-14جولاي1997 همراه بادود لاو(ميك فولي) تونستن بريتيش بولداگ و اون هارت رو شكست بدهند.
3-26 جولاي 1998 همراه بااندرتيكر تونستن ميك فولي و كين رو شكست بدهند.
4-و سرانجام براي اخرين بار در29 اپريل 2001 به همراه تريپل اچ تونستن اندرتيكر و كين رو شكست بهند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
WWE Championship6 Times
1-در29 مارچ 1998 براي اولين بار تونست با شكست دادن شاون مايكل در رسلمنيا 14 به اين عنوان نايل بشه.
2-در 29 جون 1998 در
break down تونست در يك بازي 3 نفره بين استين و كين و اندرتيكر اين كمربند رو براي دومين بار بدست بياره.
3-در28 مارچ 1999 با شكست دادن راك در رسلمنيا 15 براي سومين بار اين كمربند رو بدست بياره.
4-در 28 جون 1999 براي چهارمين بار با شكست دادن اندرتيكر تونست صاحب اين كمربند بشه.
5-در1 اپريل2001 در رسلمنيا 17 با شكست دادن راك براي پنجمين بار تونست اين عنوان رو به خودش اختصاص بده.
6-در8 اكتبر 2001 در
raw تونست با شكست دادن كورت انگل براي اخرين بار صاحب اين كمربند بشه.
نكته:
stone cold از نظر داشتن كمربند سنگين وزن جهان در جايگاه سوم قرار داره با 6 بار قهرماني جهان.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Royal Rumble winner 3 Times
1-در19 ژانويه 1997 با به بيرون انداختن برت هارت تونست برنده بشه.
2-در19 ژانويه 1998 با به بيرون انداختن راك تونست برنده بشه.
3-در21ژانويه 2001 با به بيرون انداختن كين تونست برنده بشه.
نكته:
stone cold از نظر ركورد پيروزي رويال رومبل نفر اول هست و در جايگاه اول قرار داره. و پس از اون راک و آندرتیکرنفرات دوم اند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
King of the Ring 1 Time
در 23 ژوان1996 با پيروزي در ديدار نهايي مقابل جك رو برتز تونست
King of the Ring بشه.
نكته جالب در مورد اين مسابقات اين است كه هيچ بازيكني نتونسته بيشتر از 1 بار
King of the Ring بشه.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

عکس کشتی گیران

  • 378

وضوع مطلب: عکس همه ی کشتی کج کاران    



  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 18:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

  • 440

اخبار از دنیای کشتی

http://s1.picofile.com/file/6529328968/rawsmakcnews.jpg
: مشخص شدن 2 مسابقه برای پی پر ویو مانی این د بانک 2011 در اسمکدان این هفته....

2 : خداحافظی سی ام پانک از دبلیو دبلیو ای بعد پی پر ویو مانی این د بانک....

3 : اخراج مت هاردی از تی ان ای....

4 : ریتینگ های دو شو را و اسمکدان هفته گذشته......

بقیه در ادامه مطلب ...


http://s1.picofile.com/file/6529328968/rawsmakcnews.jpg

: مشخص شدن 2 مسابقه برای پی پر ویو مانی این د بانک 2011 در اسمکدان این هفته.....

در مسابقات فرایدی نایت اسمکدان این هفته که در تاریخ 21 جون انجام شد 2 مسابقه برای پی پر ویو مانی این د بانک 2011 به ثبت رسید که در اولین مسابقه جان سینا در برابر سی ام پانک بر سر قهرمانی کمرنبد دبلیو دبلیو ای قرا خواهد گرفت در دومین مسابقه همکریشچنبا رندی اورتون بر سر کمرند سنگین وزن جهانمسابقه خواهد داد



2 : خداحافظی سی ام پانک از دبلیودبلیوای بعد پی پر ویو مانی این د بانک.....

در شو راو این هفته که در تاریخ 20 جون 2011 انجام شد سی ام پانک شک عجیبی به تماشاگران داد واعلام کرد بعد از پی پر ویو مانی این د بانک از دبلیودبلیو ای خداحافظی خواهد کرد دلیل این کار خود را اتمام قرار دادش با wwe اعلام کرد ولی به نظر میاد دبلیودبلیوای به این سادگی چنین استاری را از دست نخواهد داد


3 : اخراج مت هاردی از تی ان ای.....

بعد جف این بار نوبت به اخراج هاردی دیگر از تی ان ای شد در چند هفته اخیر مت هاردی غیبت های زیادی در کمپانی تی ان ای داشته است که باعث شده مسوولان کمپانی او را از این کمپانی کنار بگذارند لازم به ذکر است قبل او جف به دلیل مشکلاتی که داشت از کمپانی کنار گذاشته شده بود


4 : ریتینگ های دو شو را و اسمکدان هفته گذشته............

شو راو این هفته که به صورت 3 ساعته انجام شد توانست ریتینگ 3.1 را به دست آورد این در حالی است که اسمکدان ریتینگ 2.7 را به دست آورد


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 7 تير 1390 ساعت: 9:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اولین بازی راسل منیا28مشخص شد

  • 385

ولین مسابقه رسلمنیا 28 اعلام شد!:

در شوء ماندی نایت راء بامداد امروز به وقت ایران، اولین بازی رسمی رسلمنیا 28 در سال 2011 اعلام شد. همان طوری كه اطلاع دارید، چند هفته ای است كه د راك و جان سینا با هم درگیر شده اند و اوج هیجان را به مسابقات WWE آورده اند تا اینكه در شوء راء دیشب در مین اونت، جان سینا صحبت هایی را در مورد راك انجام داد و پس از چند دقیقه نیز د راك با استقبال شدید تماشاگران وارد رینگ شد. صحبت های این دو به جایی رسید كه جان سینا، دراك را برای رسلمنیا 28 چلنج كرد و راك نیز پذیرفت! و هر دو در پایان با هم دست دادند. بنابراین در روز 1 آپریل سال 2012 میلادی باید در پی پی وی رسلمنیا 28 منتظر این بازی بزرگ در مین اونت باشیم. گفتنی است این بازی به طور رسمی اعلام و ثبت شد و سال آینده در میامی، زادگاه د راك برگزار خواهد شد. هم چنین شایعه های بازی جان سینا با آندرتیكر در رسلمنیا سال آینده نیز به اتمام رسید! تا ساعاتی دیگر مشروح كامل نتایج و اتفاقات راء دیشب در سایت منتشر خواهد شد.


  • تاریخ ارسال : شنبه 4 تير 1390 ساعت: 11:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      پشتيباني آنلاين

      پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين
        آمار

        آمار

          آمار مطالب آمار مطالب
          کل مطالب کل مطالب : 279
          کل نظرات کل نظرات : 20
          آمار کاربران آمار کاربران
          افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
          تعداد اعضا تعداد اعضا : 6

          آمار بازدیدآمار بازدید
          بازدید امروز بازدید امروز : 4
          بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
          ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
          ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
          آي پي امروز آي پي امروز : 1
          آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
          بازدید هفته بازدید هفته : 65
          بازدید ماه بازدید ماه : 528
          بازدید سال بازدید سال : 3055
          بازدید کلی بازدید کلی : 49321

          اطلاعات شما اطلاعات شما
          آی پی آی پی : 44.221.43.88
          مرورگر مرورگر :
          سیستم عامل سیستم عامل :
          تاریخ امروز امروز :
          نظرسنجي

          نظرسنجي

            به نظر شما محبوب ترین تیم جهان کدام تیم است؟
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند
              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  azadehazadeh - من طرفدار رندي اورتن و خيلي دوستش دارم و مسابقاتش را دنبال مي كنمو حريفش را رم نمي كند ومثل مار كبرا و افهي عمل ميكند وترهم نداردو به همين دليل باعث پيروزي اش در مسابقات مي شود - 1391/4/13
                  azadehazadeh - من طرفدار رندي اورتن و خيلي دوستش دارم و مسابقاتش را دنبال مي كنمو حريفش را رم نمي كند ومثل مار كبرا و افهي عمل ميكند وترهم نداردو به همين دليل باعث برش مي شود - 1391/4/13
                  pedrampedram - خیلی ممنون از سایت خوبتون خوشحالم که در این سایت شرکت کردم - 1391/1/17
                  hosseinhossein - وبلاگ خفنی داری منو با عنوان **دنیای عکس** لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم - 1391/1/2
                  amiraliamirali -
                  salam doost aziz
                  webloget kheyli bahale.man vaghan behet tabrik migam
                  vaght kardi be saite ma ham sari bezan
                  www.bikarim.tk - 1390/12/18
                  alirezaalireza - سلام
                  وبلاگ خیلی خوب و قشنگ و پر محتوایی داری
                  عالی بود
                  ولی تا حالا با خودت فک کردی که سایت داشته باشی؟؟؟
                  میدونی فرق سایت با وبلاگ چیه؟؟؟
                  اهمیت سایتو میدونی چیه؟
                  و
                  ........

                  اگه میخای سایت داشته باشی یا برای تموم سوالات جواب پیدا کنی فقط بایت بیای تو سایت ما
                  یا باهامون تماس بگیری تا برای تموم سوالات جواب پیدا کنی و صاحب سایت شوی

                  www.ccacompany.com
                  ccacompany@ymail.com - 1390/12/8
                  wwenewwwenew - سلام.
                  من و دوستام در حال تشکیل یه تیم بزرگ در مورد کشتی کج هستیم.میخواهیم توی لوکس بلاگ و بقیه سرورها بهترین وبلاگ رو داشته باشیم .اگه خواستی توهم بیا و جز نویسندگان ما شو.
                  به امید دیدار - 1390/9/16
                  احساناحسان - گلی می دونم پای سیستمی ادامه مطلبو چی جوری رنگی کردی بانظربگو - 1390/8/28
                  احساناحسان - گلی می دونم پای سیستمی hnhli lxgf,]d [,vd vk'd ;vnd fhkzvf', - 1390/8/28
                  barobax_lovebarobax_love - سلام.اگه دنبال عکسهای جالب از ماشین های گذر موقت ویا ولپیپرهای زیبا و مطالب جالب هستی بدووووووووووووووووو بیییییییییییاااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااا - 1390/8/11

                  درباره ما

                    BARCA& ARSENAL
                    سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به BARCA& ARSENAL بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف